För oss 35+ som försöker bli gravida
hänger på här med. är 39 år snart 40 vi förösker med 3e har en född 2010 och 2013 så blir en sladdis i sådana fall
hänger på här med. är 39 år snart 40 vi förösker med 3e har en född 2010 och 2013 så blir en sladdis i sådana fall
herre jag såg att jag missat flera sidors inlägg pch så var det av noll intresse. ngn som har något kul att berätta?
Det stod Gravid +3 på mitt test med veckoindikator imorse. Det tyckte jag själv va kul iaf.
Jag hsr ägglossning idag tror jag får se vad tempen. säger imorn vi hade ju missfall förrförra cykeln och ma i mars.hoppss men tror inte det blir ngt nu heller. så tungt stt vänta och försöka och sen vetaatt det kanske inte blir ngt I slutänden ändå. har så sjukt mkt pms så vill helst börja med ppiller för att slippa plågas och plåga familjen. men då blir det ju ännu svårare att få barn ????
Ja och så är jag bortskämd
första barnet 1 försök
andra barnet två försök
tredje grav (MA) försök 2
fjärde grav (missfall) försök 2
Så blir ju gravid lättsam en plätt men äggen verkar ju vara av sämre kvalle. Är ju 8 år äldre än förra gången jag fick barn
idag kom mensen punktligt. men trodde inget annat ej haft symtom. Så nu blir det tredje dosen och nya försök.
Pandarinen 10;e försöket 1 barn sedan tidigare
MariaNathalie 3:e försöket 2 barn
LillaGry (39 år) 7:e försöket, 1 barn sen tidigare
Elsa 13:e försöket, 1 barn sedan tidigare
Strandsan (38år) 4:e försöket, 2 barn sen tidigare
Kiiwii (35 år) 4:e försöket, 2 barn sedan tidigare
lottizm (37 år) gravid bf 5/9-22, 2 barn sedan tidigare
nomina (38 år) gravid bf 12/8-22, första barnet
skaviblifyra(40år) 5e försöket (började hösten 2020men fick ett MA tog paus sen ett missfall. har 2 barn förut
nä att det är ett plus är jag säker på. Däremot om graviditeten kommer stanna mer osäkert. Tog det mitt på dagen och fyra dagar före så förväntat mig starkare. hade själv skickat patienter till aborten på så svagt test. Mina patienter vill mycket sällan behålla graviditeter
Har tappat ett inte...inte förväntat mig