• Madelen21

För oss 35+ som försöker bli gravida

Hejsan. Är en tjej på 37 å jag å min pojkvän 47 försöker få barn ihop.

Här på första testet ser det positivt ut lika nr 2 har pratat med en barnmorska på doktor.se som oxå sa så... Fattar ingenting.. Hoppas det är för tidigt bara. Vill ha så gärna ha ett kärleks barn?
  • Madelen21

Starkt utslag på ältestet idag. Blir å mysa nu ikväll å morron mm. Längtar så mycket efter ett gemensamt barn med min pojkvän.

Q

• Madelen21

Hej hej

Hoppar in här. Är 37 år och jag och min pojkvän försöker att bli gravida. Jag har 4 barn sedan innan.

Nu vill vi försöka få ett gemensamt kärleksbarn.

Vi har försökt ett tag. Idag har jag BIM och mensen har inte dykt upp. Känner mig fruktansvärt trött. Skulle kunna sova hela dagen typ. Annars så känner jag att jag har ont i ländryggen och humörsvängningar typ.

Ska iväg om 1 timme till stan så tänker köpa gravtest då å kolla????

• Madelen21
    Anonym (..) skrev 2021-10-25 10:43:45 följande:

Hoppas på att ni får ett plus :). Hur länge har ni försökt? Jag har också Bim idag eller imorn, trodde jag skulle få mens igår men den kommer alltid två dagar efter jag tror jag ska få den.. Jag har lite pms så jag tror tyvärr inte att jag är gravid.. :/

Hej!

Ja ska jag vara ärlig så har jag tappat räkningen.

Min mens är alltid punktlig å kommer som den ska.

Jag hoppas innerligt på ett plus

Har du barn sen innan? Hur gammal är du?

Håller tummarna för oss båda????
  • Madelen21
    Anonym (..) skrev 2021-10-25 10:56:31 följande:

Jag har ett barn sen innan och är 37 år. Då planerade vi inte graviditeten utan det bara hände. Nu när man planerar blir det betydligt segare, i början så var det nästan det ända jag tänkte på men nu har jag ställt in mig på att det kan ta tid. Är på fjärde försöket nu.

Blev troligtvis gravid på första försöket då min mens blev tre veckor sen(vilket aldrig händer)men slutade i missfall, det är vad jag tror.

Jag försöker vara positiv men är såklart rädd att det inte kommer bli något mer barn..

Jag vågar inte testa mig ännu.. Tänkte att jag testar mig på fredag om inget hänt ännu.

Meddela gärna när du testat :)!

Ja när jag fått mina tidigare barn så blev " alla" i ens närhet gravid utom en själv.... så ruskigt jobbigt.

Ska strax ta en promenad till stan och kika så ska då på apoteket. Idag ska jag och killen dessutom hämta ut våra förlovningsringar????
  • Madelen21

Är jätteledsen just nu och bara gråter. Känner mig fruktansvärt gråtmild hela dagarna. Tårarna bara forsar på mina kinder. Brukar inte vara såhär????????
  • Madelen21

To

Tagit ett nytt graviditetstest nu på morgonen som ser ut såhär. Känner mig illamående å ont i ländryggen väldigt trött.

• Madelen21

Mensen kom som ett brev på posten kl 05 i morse... suck... Nästa äl är 23e December

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida