För oss 35+ som försöker bli gravida
Väldigt tråkig och onödig kommentar att lägga!
Var snäll och gör något åt din attityd Kersti, annars kommer du bli en gammal och bitter kärring.
Väldigt tråkig och onödig kommentar att lägga!
Var snäll och gör något åt din attityd Kersti, annars kommer du bli en gammal och bitter kärring.
Hur går det för alla?
Hej på er! Har ett barn sedan tidigare. Försöker få till barn nr 2. Svårare än vi trott. Barn nr 1 satte vi på andra försöket. Nu blir det sjätte försöket. Så nojjig varje månad inför glad gubbe. Tänk om den inte dyker upp. Eller att jag missar stegringen. Den här månaden har jag väldigt lite älkänning. Jag känner att något är på gång men inte så mycket som förra månaden. Hade rikliga flytningar igår men inget idag. Vilket är lite konstigt. Jag beräkna ha äl imorgon eller fredag.
Tagit ältest varje morgon... brukar ni ta på kvällen också?
Hej!
Hoppar in i denna tråden :)
Är 34 år och vi är på vårt sjunde försök och jag är på min första enkeldos Letrozol. Har en dotter sedan innan som jag fick när jag var 25, blev gravid trots p-piller då så har haft övertro på min fertilitet haha.
Blir knäpp för att jag inte riktigt kan tolka min kropp. Jag fick blinkande smiley och utslag på ÄL-stickor CD 15 och 16, hade ont i magen som jag alltid har vid ÄL. Idag är jag på CD 17 men min temp sticker inte iväg utan är fortsatt låg. Letrozol har kanske inte gett effekt på enkeldos men konstigt att känna hur kroppen vill ägglossa men att den sen ev inte gör det. Är så himla ivrig men nu är det ju den hemska väntan som inleds.. Hoppas på tempökning imorgon iaf.
Någon här som tar Letrozol?
Fick ni påverkan på menscykeln av covidvaccinationen? Är 42 och vill egentligen vaccinera mig men är så orolig för att vaccinet ska påverka en eller två mencyklar då varje cykel känns så dyrbar när man är i den här åldern?
Äggspolning bokad nästa vecka
erfarenheter ?