Inlägg från: Anonym (Tyra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tyra)

För oss 35+ som försöker bli gravida

mamma8212 skrev 2021-07-06 19:02:39 följande:

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

Mycket sent..,
  • Anonym (Tyra)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2021-07-15 11:39:43 följande:

Haf haft full sjuksktuga i över en vecka. Först hade trollet hög feber, sen va det sambons tur att bli sängliggande och nu har jag tagit över stafettpinnen. Skönt att vi är sjuka i omgångar iaf så det finns en vuxen med tillräcklig ork att hålla ett öga på vår lilla nattsuddare. 

Vet att det kom nån fråga i början om hur gammal ens partner va, min är 39. 

Fick blinkande gubbe på cb äl-test idag. Ska testa ikväll igen så får vi se när den ger fast sken. Gissar att jag kommer ha själva ägglossningen till helgen. Håller tummrna bara att vi båda är såpass friska att vi pallar med tillverkningsprocessen då. 

Hur håller ni glöden vid liv när detta med så kallad baby makening helt uppenbart har blivit en besatthet?
  • Anonym (Tyra)
    Pandy13 skrev 2021-08-11 20:17:55 följande:

Hej! Jag är 38 år och hoppas på en liten sladdis ;) BIM 18/8 och känt av mer än vanligt innan mens, men bara att vänta och se :) Har nog inte så lätt för att bli gravid och åldern gör ju inte saken bättre, hehe.

Helvete vad sent
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida