Inlägg från: Anonym (lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lillan)

Jag är kär i en förlovad pappa

Ni kan visst vara menade för varandra, jag sitter i samma situation som killen du är kär i. Jag har 3 barn ihop med en Narcissistisk psykopat. Jag kan inte ta mig härifrån utan att gå under jorden, alltså fly med mina barn med risk för att alltid få gömma oss. Alla tror att vi är lyckliga, fint hus, 3 små barn, jobb m.m

Men innerst inne vet jag att jag förtjänar bättre, men man vänder sig ut och in för att tillfredsställa han, lever efter hans regler och krav för att slippa bli utsatt, det är hemskt, för barnen skull borde jag dra, men jag har varken ekonomi eller stöd för att ens orka. Jag är glad om jag orkar duscha. Livet är så jävla svårt och komplicerat men för ett tag sen träffade jag precis som, min själsfrände, jag är helt säker, han är 13 år yngre, men han vill inget annat än att hjälpa mig och barnen ur detta. Nu har vi bestämt att vi ska hålla ut 1 el 2 år och se om vi fortfarande är lika kära, är det menat så är det, då slipper jag fly, kan få hjälp och hinner kanske spara ihop pengar så jag kan ta mig härifrån. Tillsammans har vi en plan.

Men tills dess, kommer jag leva i min falska bubbla tyvärr. Ni kan säga vad ni vill, men ingen kan sätta sig in i en annan persons liv....

jag tror iaf att ni är menade för varandra. Många idag slits med av vågen att man måste skaffa barn, syskon m.m men 90% av alla dessa är ihop med fel människa. tror jag.

kram ge inte upp

Svar på tråden Jag är kär i en förlovad pappa