heterosexuell som tänder på samma kön.
Anonym (Sanna)
Tack för inlägget. Du citerar mig (jag försökte men knappen ville inte nu) och du verkar ställa en fråga till mig, så jag ska försöka svara.
Jag tror att jag förstår och håller i mångt och mycket med om dina synpunkter beträffande mänskliga relationer, intimitet och kontakt mellan två individer. Sådant är viktigt för mig också om det rör sig om ett förhållande, vare sig det är romantiskt eller vänskap eller något annat.
Men här, i mitt fall, rör det sig mer om att stilla en nyfikenhet, utforska en böjelse och kolla var mina gränser går. Att det handlar om objektifiering stämmer säkert och det är väl en form av sexuellt utnyttjande även om det är ömsesidigt mellan vuxna individer som båda vet vad de ger sig in på och man kan fråga sig vem som utnyttjar den andra mer eller mindre. Ingen idé att hymla om politiskt korrekta formuleringar.
Det här är naturligtvis inte idealiskt för ett varaktigt förhållande och definitivt ingen själslig sammanstrålning men det är inte det jag letar efter just nu i det här sammanhanget.
Ungefär så funkar det för mig. Jag skulle inte ha något emot en intimare relation med en man men jag har inte träffat någon ännu. Att inleda något eller ens närma mig ämnet med någon av mina vänner är inte att tänka på i nuläget.
Vi är alla olika i vad vi vill och vad vi kan tänka oss att testa och det varierar även individuellt med tiden. För fem år sedan skulle jag aldrig ha kunnat tro att jag skulle suga kuk och bli glad och stolt när jag lyckas ta den hela vägen ner i halsen. 😂 Vem vet vad framtiden har att erbjuda men jag har än så länge inget intresse av att bli knullad i rumpan av en man och tror inte att jag sa det i mitt inlägg ovan, så där blandade du nog ihop mig med ett annat inlägg.
Kul diskussion!
Jag vill testa mina gränser och stilla min nyfikenhet, vad som händer efter det vet man aldrig.