Inlägg från: Anonym (Lena) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lena)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Bgbg skrev 2022-02-17 16:25:50 följande:
    TOR 23 DEC 2021 13:38
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

Väl....  undantag finns nog men ....  hehe..

Flera yngre män tänder på oss än du tror. Man behöver inte se ut som "en gammal kärring", själv om man är det. Tiderna förändras förstår du.

:) 
    Ja ?. tiderna förändras ? *Ler kanske lite mer tabu förut men var 19 första gången med en milf hon var 42. öhh och idag är jag 56?
    Tror det har varit så länge, men vi är alla olika

De flesta av mina kompisar på den tiden tyckte samma. :) 
    Har alltid gillat åldersskillnad ?. idag är även 60+ hett?
    Sedan så tycker jag fortfarande att kvinnor milfar 
    definitivt skall testa yngre?
    Fantastiska minnen från mina yngre år. 
    PM gärna
    Vilken åldersgrupp vänder du dig till som ska PM a dig?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-02-17 16:56:07 följande:
    Ditt inlägg #178 oklart för mig.
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-02-17 21:24:47 följande:
    Jo, mannen kan känna så. Men då är genast kvinnor där och talar om för män vad fel, äckligt, sjukt det är, och hur patetisk han är.
    Hmm... alltså en orättvisa involverad i tänk, ingen fair play m a o mellan könen. ... men finns det inte nån sanning i vad kritikerna framför i vissa extremfall (äldre man och betydligt yngre tjej, typ barnbarns generation)? 
  • Anonym (Lena)
    Bgbg skrev 2022-02-17 22:15:19 följande:

Typ du?. som har samma tankar?.naturligt?. ;)

Why not? Tummen upp för allt naturligt...;) min opinion ja... Glad
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Ynnor) skrev 2022-02-20 17:39:42 följande:
    Du är rolig
    Glad
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-02-22 15:00:56 följande:
    Om du frågar kvinnor, ja.
    Män tänker bara på en sak.
    Män tänker med kuken.
    Träffsäker som alltid!
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-12 07:27:47 följande:
    Att dela med sig av kärlek är något som alla borde göra.
    Som Madonna sjöng:
    Love Makes The World Go Round
    "Bådas vilja"/du vill alltså inget exklusivt?

I en serie jag följer testade paret "öppet" för kvinnan när mannen fått problem. Blev inget bra.

Menar inte Madonna kärlek generellt?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kvinna 47) skrev 2022-04-13 11:57:30 följande:

@doktorn (kaffedraken)

Skillnaden är att jag inte attraheras av de flesta män. Du må vara den klassiska mannen som attraheras av grannen och tjejerna på jobbet och kan hoppas på sexuella äventyr med de flesta kvinnor du träffar.

Men jag som kvinna fungerar inte så. Jag attraheras inte av en kropp eller ett ansikte bara så där, det måste finnas något mer där som triggar begäret

Exakt (Kvinna 47). Personligen attraheras jag inte av de flesta män.... Tror mest det är doktorn (Kaffedraken) som tänker i sådana banor. För mig krävs en helhet och en fungerande personkemi för att jag ska attraheras av en man.
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-13 12:35:23 följande:

En man som äntligen träffar en kvinna som vill ha sex med honom, bör vara tacksam för den gudasända gåvan, eftersom det är så sällsynt?

@doktorn (Kaffedraken)

Önskar jag kunde påverka det men jag har problem med att tända på killar som vill ha sex med första bästa villiga kvinna som vill med dem..... Utöver helheten (det mentala och det fysiska samspelet) för mig viktigt att killen är relativt selektiv med vilka han går i säng med. Tänder inte på killar som legat runt bara för att göra det.
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-13 13:12:41 följande:
    Har bisexuella kvinnor som träffar andra kvinnor större chans att bli behandlade på ett bra sätt, jämfört med om hon träffar män?
    On topic tycker du?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-14 07:05:13 följande:
    Ja, ni är några här som känner på det sättet. Sen finns det kvinnor och män som kan ha kk utan allt det som ni känner måste uppfyllas.
    Att båda är attraherade och kåta på varann är väl en självklarhet?
    Eller finns det kk där den ena inte vill?

Det kan ju inte vara roligt alls det.
    Tror dem som saknar ytterligare kriterier än just kåthet i sina val av kk (attraktion i sammanhanget en förskönande omskrivning) evolutionsmässigt är mer primitiva än oss andra. Helt enkelt översexuella och perversa individer som tänder på allt som rör sig oavsett kön eller föremål när kåtheten blivit en obsession? En traumaflykt helt enkelt utan egentligt värde. Samspelet med dem känns taskigt efteråt när de innerst inne j-t trasiga. En viss nivå behövs i val av kk. Vanliga schysta killar är allra bäst.

En kk konstruktion där den ena eller båda parter inte är fysiskt attraherad/attraherade är en olycklig matchning! 

Vad exakt består det roliga i där? Egna erfarenheter?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2022-04-14 07:52:09 följande:
    Att yngre män gillar 50+ och 55+ kvinnor verkar vara populärt, men ni som gör det hur högt upp i ålder kan ni gå vart går gränsen, är 60+ och 65+ kvinnor också okej
    @Kille

Ingen svarar på din uppenbara åldersfixering när tråden faktiskt handlar om "vill kvinnor 55 ha kk?"... Och Ja, svaren är entydiga. Kvinnor 55+ vill kk :) 

Vi har oxå fått veta att kombon mogen kvinna/yngre kille matchar varandra super sexuellt :) klickar med varandra.

Ålderslimiten för kvinnor som önskar sig en sexig hunk kk, (60+, 65+, 70+ osv) en totalt ny frågeställning. Samma med alla tjejers och killars attraktionsvärden som kk utifrån sin ålder.

Men när du så enträget undrar försöker vi. Limiten för kvinnors önskan till kk varierar precis som männens i samma ålderskategori. Vad är okej för dig? I vilken ålder är du?  

• Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2022-04-15 05:08:04 följande:
    Jag tror att de flesta innerst inne är ute efter någon typ av kärlek men när det inte finns så kommer ju ensamheten fram.
    Ja vi behöver alla innerst inne närhet och kärlek. En bra kk täcker den fysiska hungern efter intimitet och de känslomässiga behoven om det klickar :) Vill inga andra.
    Bäst är så klart helheten i en stadig relation.
    Blir det "bara" åka av kommer ensamheten....
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2022-04-16 04:04:53 följande:
    En kk tills man hittar riktigt kärlek men jag tycker man ska hålla sig till en och inte flera kk som många tyvärr har.
    Like......... much! Glad
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2023-06-12 20:31:52 följande:
    Även 70+ har folk inga gränser eller hur stort åldersskillnad menar du?
    Ja precis, 70+ tjejer och 70+ killar kan vilja söka sig utanför sin egen åldersgrupp för lite extra spänning. Yngre kk hunk eller äldre erfaren kk. :)
  • Anonym (Lena)
    Limpo skrev 2023-06-13 08:05:23 följande:

Jag tror vi är många runt 70 både kvinnor o h män. Som gärna skulle vilja ha någon att träffa ibland. Det svåra är själva sökandet, vi vill nog inte vara för mycket på. Rädda att göra bort oss på något sätt. 

Behöver det vara en väsentligt yngre kk för att det ska klicka?  Du är kille va? 
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Enhörningar) skrev 2023-06-13 08:14:25 följande:
    Tangerine Dream "Love on a Real Train" 

Oj, Tjoho. du, wow vilka dialoger ! Tangering?

Nej, nu ska jag i sommarhettan tappa upp ett skönt bad och fantisera om en ung sexig toyboy eller äldre elegant kille? 
    Kyss

• Anonym (Lena)
    Anonym (Enhörningar) skrev 2023-06-13 09:32:54 följande:
    Båda kanske? Flört
    Why not? SkämsLite mer bubbel så är badet klart Kyss
  • Anonym (Lena)
    Sharpshooter skrev 2023-06-13 11:58:07 följande:
    Hoppas att du njöt ordentligt i badet.....,;)
    Mm, njöt verkligen! FlörtKyss
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2023-06-19 03:25:18 följande:
    Ja, men det var ju inte riktigt frågan, hur stor åldersskillnad med 70+ kan det vara?
    Tänker det är upp till var och en. Hur stor åldersskillnad som känns rätt. Är nåt väldigt individuellt från fall till fall. Vad tycker du är okej för en 70+? 10 år, 20 år eller 30 års åldersskillnad? Annat förslag?
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?