Inlägg från: Anonym (Lena) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lena)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Anonym (Sex är härligt) skrev 2022-01-17 00:57:49 följande:

Tror inte att en kvinna i den mogna åldern är intresserad av ett sådan relation.

Tyvärr har ju många kvinnor som är 55+ tappat sexlusten på grund av låga östrogen halter i kroppen också.

Omöjligt att dra alla kvinnor/tjejer över samma kam. Det förhåller sig på samma vis som för män/killar och deras potens. Vissa män har av naturen utrustats med naturligt god potens vid 80 medan andra män upplever potenssvikt vid 50. Kvinnor kan tappa sin sexlust vid 38 om menopaus inträder tidigt alltmedan åter andra kvinnor bibehåller drive med en menopaus efter 60. Kvinnors östrogennivåer droppar över tid precis som männens testosteron gör. Det finns ändå många kvinnor som får en ökad sexdrift när risken för graviditet obefintlig samt när deras sexuella erfarenhet får dem att slappna av mer och de njuter mer när det är barnfritt tillsammans med sin älskare eller sin man. Östrogen- samt testosteronbalans går f ö reglera för män och kvinnor om så behövs (gäller långt ifrån alla män/kvinnor). I tråden vittnar flera kvinnor om att de är på topp vid 55 och de är intresserade av en KK :) Män förmedlar även att de anser 50 plus kvinnorna bäst som älskarinnor till sig. Smaken är som baken du vet ;)
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-17 07:51:05 följande:
    Hur var det nu igen, är du gift, eller singel?
    Privat du vet. Visat intresse här Glad
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-01-17 07:56:57 följande:
    Ja, det är konstiga tider vi lever i. Tjejer gillar inte ens sex.
    Lyssnade du noggrant? Tjejer gillar sex i tanken och i praktiken precis lika mycket som killar om inte mer Skäms ... Snackade med en kille om hur vår trosuppfattning inverkar i vissa lägen för vissa av oss. That´s it. Läs om inlägget du besvarade. Glad
  • Anonym (Lena)
    Mannen från Stan skrev 2022-01-17 09:30:46 följande:
    Absolut!
    Glad
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2022-01-17 20:04:07 följande:

Ja, jag tror inte på Sloggi (finns det märket fortfarande?). Det ingår inte i min trosuppfattning.

Ha,ha,ha. Nude går oxå bra när man är i de svängningarna! Eller hur? Glad  
  • Anonym (Lena)
    Anonym (XY) skrev 2022-01-18 06:47:14 följande:
    Full Commando är min favorit annars
    Äntligen nån som fattar precis! Glad

"Nude" = Såsom vi är skapade dvs  no underwear at all. Härligt och skönt på sommaren med jeansen in på bara huden!    
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2022-01-18 05:54:28 följande:

Om ni vill läsa min trosbekännelse så finns det ETT par nudefärgade trosor i min garderob, men i övrigt inga gråzoner. Gärna svarta eller vita.

Avsåg med Nude Full Commando för spontana sköna eventualiteter.. Skrattande Häftigt på sommaren utan nåt emellan när man känner av tyget av kjolen eller jeansen mer direkt.

Har ett par nudefärgade spetstrosor i sovrumslådorna, gillar mest vita och svarta underwear. Utan spets till träning.

• Anonym (Lena)
    Anonym (XY) skrev 2022-01-18 23:11:44 följande:
    Gillar tvetydigheter? och absolut lättillgänglighet. Tanken att hitta tillfället när man är ute leder ibland till ogenomtänkta men häftiga upplevelser :-P
    Mmm.... ja f a lättillgänglighet bidrar till ogenomtänkta och väldans häftiga upplevelser Glad 
  • Anonym (Lena)
    Anonym (La) skrev 2022-02-14 02:00:28 följande:

Finns det verkligen inte någon kvinna från 60 -75 år . Som vill  bli slickade i bägge hålen. Bara bli slickade.  Vill du , så kan du titta på då jag runkar ut min sats

Låter fantasilöst faktiskt. Ingen variation i ditt tema?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-02-17 16:56:07 följande:
    Ja, och för kvinnor är det mer ok att träffa yngre män för bara sex.
    Det handlar om livsglädje, spänning och lust.

Jämför med om män skulle träffa yngre kvinnor för bara sex.
    Då handlar det om helt andra saker.
    Verkligen? Vad handlar det om när män träffar yngre kvinnor för bara sex? Ingen livsglädje, spänning och lust då?
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?