Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Anonym (Lena) skrev 2021-12-31 01:20:23 följande:

Nej men det låter trist. Personligen för mig som 55 finns intresse av en äldre kk i de intervall som nämnts för intressanta samtal och nära samvaro såväl som av en yngre toy boy :)

Jag är 34 men anses jag vara en toy boy för dig eller måste jag vara typ 18 för det?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-07 20:29:00 följande:

Inbillar mig det finns fler kristna som delar din åsikt om att inte vilja gå hela vägen. Har varit som du fast väldigt många frestelser här och var..

Bibelns budskap alltid rätt. I somras var jag på ett bröllop där brud och brudgum väntade med fullbordan till bröllopsnatten. jättefint tycker jag :)

Kristendomen är positiv för mig. tror en annan skribent lade till något om syndiga kvinnor.  

Visst men det har lett till att jag inte har kysst någon kvinna, tanken var att inte gå hela vägen, men andra saker vill jag hålla på med.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-08 19:33:09 följande:

Men det går jättebra att stanna upp i vilken del av förförelsen som helst. Utifrån vad som känns bäst inombords för båda parter. Man kan alltid prata om sina önskemål i förväg. Ingen ska ta ett steg längre än vad som känslomässigt och moraliskt är okej. Vad brukar du vilja hålla på med? 

En väldigt bra fråga, allt så länge det inte räknas som otukt, var den gränsen går finns olika tolkningar, jag är inte protestant men gillar Pingst Kyrkans regler att hålla sig över midjan, även om det är en synd så räknas det förhoppningsvis inte som otukt.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-13 09:46:08 följande:

Instämmer i att Pingst Kyrkans normer ett bra rättesnöre. 

Vi vill helst inte hänge oss till eller ägna oss åt otukt.

Tillhör du Katolska Kyrkan?

Nej Kristen Ortodox, men egentligen är det nog inte tillåtet med kyssar om man är Katolik eller Ortodox, men som sagt även om det är en synd så räknas det förhoppningsvis inte som otukt och därmed inget förbud mot de 10 budorden.
  • Anonym (Kille)

Men att hålla sig över midjan och sånt tycker folk att man är galen, särskilt om man är en kille, ändå tycker tjejer att killar bara är ute efter sex.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-17 00:13:42 följande:

En fördom tror jag att bara killar är ute efter sex. Numera verkar tjejer märkligt vara lika mycket på jakt efter sex som killar.

Inte på nåt sätt galet att hålla sig över midjan anser jag. Praktiserar själv samma agerande när jag är osäker på om vi vill nåt seriöst.  

Hur var det nu igen, är du gift, eller singel?
  • Anonym (Kille)

Anonym (Lena)

IGÅR 08:49#139

Privat du vet. Visat intresse här Glad

Ja visst intresse finns ju alltid.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-17 08:49:10 följande:
    Privat du vet. Visat intresse här  // Glad
    Visst intresse finns alltid.
  • Anonym (Kille)

Alla verkar skriva något här, jag är 34 år, om någon bryr sig lol.

• Anonym (Kille)
    Pinotage skrev 2022-01-21 06:22:04 följande:
    Vilken tur ! Jag är ju 52 - perfekt ålder 
    38 år är perfekt men inte 34 lol?
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?