Inlägg från: Anonym (XY) |Visa alla inlägg
  • Anonym (XY)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Miss Sunny skrev 2021-07-02 12:33:19 följande:
    Samma sak här + att jag njuter mycket mer av det nu. Barnen är ute, jag har mycket mer tid och energi att lägga på mig själv.  Jag är mer bekväm med egen kropp, och självförtroende. Ingen mens och gravidrisk, bara njuta.

Är 100% övertygad om att bästa sexet är mellan ung man/mogen kvinna. Båda er på sin "seksuella höjd"... störst libido.  Inte alla kvinnor "torkar in" vid klimakteriet. Det är individuelt, som med män och potens.
    Nu vet jag inte om det för att räknas som äldre (man dårå) men jag vill utveckla det till att bästa sexet är där det finns attraktion, lekfullhet och lust.
    Många kvinnor blir tanter efter 40 och gällande männen, enligt flickvännen, är de flesta gubbar. Så det är väl snarare utbudet ickegubbar/icketanter som är större när de är yngre.
  • Anonym (XY)
    Anonym (Ny Rakad) skrev 2021-12-10 14:31:19 följande:

Ibland så önskar jag att man träffade en kk då jag är mycket på resande fot..Men tror mig att det inte är så lätt om man inte söker..har Aldrig klivit över kanten även om det har varit lockande..men ibland räcker tanken och sedan vara nöjd..

Är du upptagen? Tänker på uttrycket *Aldrig klivit över kanten*.
    Om du inte är upptagen, vad hindrar dig?
  • Anonym (XY)
    Miss Sunny skrev 2021-12-20 11:26:04 följande:
    MYCKET ovanlg skulle jag säga. Men är väl som vanligt bara skryt.
    Ålder är ju en indikation och visst, vi män tappar ju lite i ren prestationsförmåga. Naturligtvis är det ju än viktigare att hålla sig i form när man blir över 50. Samtidigt får man hoppas att vi har lärt oss något som kompenserar.
    Mina tre senaste har samtliga provat på någon som 20 minus i ålder och haft utbyte av det under en tid. Entusiasm och nyfikenhet behöver inte var knutet till ålder och kan man leverera så kan vi dessutom umgås utanför sängen
  • Anonym (XY)
    Anonym (Kille 30) skrev 2021-12-20 20:00:46 följande:

Får man fråga vilka dejting sidor ni använder?

HP
    Match
    hann aldrig börja med Tinder
    är 50+
  • Anonym (XY)
    Anonym (Kille 30) skrev 2021-12-20 20:00:46 följande:

Får man fråga vilka dejting sidor ni använder?

Fast det är nog tjejernas svar du är intresserad av
  • Anonym (XY)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2022-01-17 09:17:24 följande:

Min trosuppfattning är att de ändå ska åka av så snart som möjligt. Men jag kan absolut spendera pengar på läckra trosor. Ja tack till KK han bör vara över 40 år åtminstone tack.

Underbar inställning bart under!
    Men ibland är det läckert att föra dem åt sidan och våga vägra Sloggi
  • Anonym (XY)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2022-01-17 20:04:07 följande:

Ja, jag tror inte på Sloggi (finns det märket fortfarande?). Det ingår inte i min trosuppfattning.

De finns och lär vara bekväma men lämpar sig inte till någon trosåskådning
  • Anonym (XY)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-17 23:31:04 följande:
    Ha,ha,ha. Nude går oxå bra när man är i de svängningarna! Eller hur? Glad  
    Full Commando är min favorit annars
  • Anonym (XY)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-18 21:16:41 följande:
    Avsåg med Nude Full Commando för spontana sköna eventualiteter.. Skrattande Häftigt på sommaren utan nåt emellan när man känner av tyget av kjolen eller jeansen mer direkt.

Har ett par nudefärgade spetstrosor i sovrumslådorna, gillar mest vita och svarta underwear. Utan spets till träning.

Gillar tvetydigheter? och absolut lättillgänglighet. Tanken att hitta tillfället när man är ute leder ibland till ogenomtänkta men häftiga upplevelser :-P
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?