HJÄLP har blivit någon helt annan borderline
Hon har noll respekt och kärlek för dig. Noll. Att hon stannar hos dig beror på att hon tjänar på det. Du skjutsar henne, ger henne trygghet och pengar.
Nej, lämna fort som f*n.
Hon har noll respekt och kärlek för dig. Noll. Att hon stannar hos dig beror på att hon tjänar på det. Du skjutsar henne, ger henne trygghet och pengar.
Nej, lämna fort som f*n.
Senaste uppdateringen från idag. Vi var på väg hem till i bilen och hon sa att hon ska festa imorgon, frågade mig i bilen om hon fick låna min bil till en kompis. Dom skulle laga mat, hon och hennes kompis. Jag sa nej för jag litar inte på dig. Då sa hon det är slut. Hon packade en del kläder och frågade igen om hon fick låna bilen jag sa hade det varit för 4 månader sen så ja men nu nej. Då packade hon in sina saker. Ringer upp mig och säger att hon ska knulla med en annan kille ikväll. Hon blockar mig överallt och påminner mig om att det är slut. Slänger på mig i örat. Ringer upp 10 minuter senare och är lite trevligare. Säger att jag måste låta henne andas. Lägger på igen och hon ringer upp en stund senare och är då typ trevlig att prata med. Hon säger jag tycker du ska hämta barnen och så drar jag på fest på fredag kommer hem på lördag. Tycker det är sjukt oattraktivt med män som inte tar hand om sina barn. Jag måste få andas osv osv. Sen skickar hon hon sms till mig att hon kommer hem senare. Vad har jag missat?
Nej vi har inga barn ihop. Ja jag vet inte för att jag hoppas att hon ska bli den gamla vanliga.
När någon börjar sitt inlägg till andra på det här viset, bara för att de andra yttrat en åsikt hon inte delar, så säger det kanske en del om den personens empatiförmåga. ;)