• Pussan

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Gb, public, gärna båda samtidigt

• Pussan
    Sk007 skrev 2021-07-21 18:51:53 följande:
    Verkligen! Att tillfredställa andras fruar är något alldeles extra ;)
    Jag är visserligen inte fru, men omvänt kan jag säga att det är något alldeles extra att bli tillfredsställd av andra män medan min ¨man¨ ser på
  • Pussan
    Anonym (Man40) skrev 2021-07-31 11:25:48 följande:
    Ohoj, jag hoppas min sambo och jag snart får till en träff med en annan man så vi får uppleva det där du skriver om! Att hon får njutningen av att bli tillfredsställd av någon annan när jag tittar på och att jag får tillfredsställelse av att se henne njuta tillsammans med någon annan. Vi har pratat lite smått om det och hon har sagt att hon dels fantiserat om att ha sex med någon annan men även att hon vill att jag är med om det skulle ske, i vart fall att jag får se på om jag inte nödvändigtvis måste delta.
    Lycka till! Om man är överens och verkligen unnar varandra detta så är det en underbar upplevelse.
  • Pussan
    Anonym (Sexiga bruden) skrev 2021-09-28 19:54:19 följande:

Drömmer om att suga av en bodybuilder mellan 45-55. Han ska ha en stor grov kuk som jag deepthroatar med stor lust och glädje. Sen sprutar han mig full med sin säd så jag kommer rapa upp sperma flera timmar efteråt. Mmmm 

mmm...just det där med en jättesats i mig eller på mig ingår nästan alltid i mina fantasier. Rapa upp den var en ny tanke för mig, sexigt...
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför