Inlägg från: Anonym (Kvinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinnan)

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Fantiserar om en äldre, mogen man som vet vad han gör. Är själv 35+ och har sambo sen länge, men hade mer än gärna testat en man i 50-55-årsåldern. Men det får förbli en skön fantasi.

• Anonym (Kvinnan)
    Gaskarl skrev 2021-08-25 12:39:40 följande:

Vad tänker du att få av en äldre man?

Orgasm ????

Nä, men det är ju mer en fantasi. Tänker mig att en äldre man är mer mån om att "göra bra ifrån sig" och anstränger sig mer för min njutning än vad många yngre kanske gör. Men som sagt, lever med sambo så jag nöjer mig med att fantisera.
  • Anonym (Kvinnan)

Det skulle ju varit en " :D " där.

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Duktig flicka) skrev 2021-08-26 12:55:52 följande:

Du behöver inte lämna eller bedra din sambo för den fantasin iaf kan jag säga. När jag va 13 va jag m en 21åring, 16 en 43åring, 25 va jag m en 52åring, nu 35 en 62åring.. och jag tänder som fan på tanken av att va "lilla flickan" (INTE barn såklart) men liten o bli omhändertagen o ordentligt dominant knullad av en erfaren man som blir helt galen i mig.. men det har inte varit så bra i verkligheten som i min fantasi.

Nej, jag har inga som helst planer på att vara otrogen. Skulle förhållandet av en eller annan anledning ta slut så skulle jag säkert vilja testa någon äldre, men jag har ingen önskan om att "vara liten" eller att bli dominant knullad.
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför