• jonny1337

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Jag går i skogen och träffar en kvinna (gärna äldre) som jag börjar prata med och det ena leder till det andra och vi suger och slickar varandra och avslutar sedan med sex.
    Huset jag bor i ligger avskilt utan insyn och jag kan fantisera om att jag går ut ur bastun för att svalka ner mig och efter en stund ser jag att en kvinnlig kollega/ex. kollega/granne står och tittar på mig. Hon kommer fram till mig och frågar om jag vill ha sällskap vilket jag förstås vill och det leder till smek, slickande och sex på olika sätt både utanför och inne i bastun.
    Självklart en del förbjudna fantasier också som att när jag var 11-12 år och sover över hos en kompis så får jag av olika anledningar sova med kompisens mamma och att hon börjar ta på mig och runka mig. Det fortsätter förstås med att hon vill bli slickad och att vi har sex. Jag minns att hon hade enorma bröst och en rejält hårig buske för håret stack ut på sidan ur baddräkten som jag smygtittade på när vi var och badade Tidigt 80-tal. Inga av fantasierna kommer att hända i verkligheten men jag har levt samboliv i många år så det är kul att fantisera ibland
    /J

Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför