• Gaskarl

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Jag skulle vilja bli bunden naken vid en köksstol och smekt/retad av en naken, mogen kvinna. Hon bestämmer när jag får komma.

• Gaskarl
    Anonym (Kåt kvinna.) skrev 2021-07-30 18:42:03 följande:

Jag tycker om porr men inget gör mig så kåt som mina egna sjuka fantasier. Extra kåt blir jag när jag skriver ned dom i novellform. Jag blir tvungen att sitta på en handduk medan jag skriver, haha.

Men......Låt mig få läsa, älskar kinky noveller. Skriv...
  • Gaskarl
    Anonym (Kåt kvinna.) skrev 2021-07-30 19:39:21 följande:

Vet inte om man får posta sånt här. :-P Läste att någon i en annan tråd inte tyckte att sexnoveller passar in här på familjeliv.Får man posta sexnoveller här?

Du kan väl skriva till mig.?
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinnan) skrev 2021-08-25 12:01:33 följande:

Fantiserar om en äldre, mogen man som vet vad han gör. Är själv 35+ och har sambo sen länge, men hade mer än gärna testat en man i 50-55-årsåldern. Men det får förbli en skön fantasi.

Vad tänker du att få av en äldre man?
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinnan) skrev 2021-08-25 17:19:13 följande:

Orgasm ????

Nä, men det är ju mer en fantasi. Tänker mig att en äldre man är mer mån om att "göra bra ifrån sig" och anstränger sig mer för min njutning än vad många yngre kanske gör. Men som sagt, lever med sambo så jag nöjer mig med att fantisera.

Så tror faktiskt jag också att det är, av flera anledningar. Jag är gift, fantiserar också, det kan vara givande och kul att dela fantasier.. ;)
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinnan) skrev 2021-08-25 17:19:13 följande:

Orgasm ????

Nä, men det är ju mer en fantasi. Tänker mig att en äldre man är mer mån om att "göra bra ifrån sig" och anstränger sig mer för min njutning än vad många yngre kanske gör. Men som sagt, lever med sambo så jag nöjer mig med att fantisera.

Tack för att du svarade.
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför