• Tom Araya

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Trekant, främst med två kvinnor. Även fyrkant (två par där kvinnorna är bi).
    Jag tänder på dominans (jag som dominant och den kvinnliga partners som undergiven) och att se kvinnor ha sex med varandra. Även tanken på att bli avsugen av två kvinnor lockar, eller att vara två män som dominerar och tillfredsställer/utnyttjar en kvinna.

Jag har haft lyckade trekanter där vi varit två män + en kvinna och ett mindre lyckat försök till trekant med två kvinnor.

• Tom Araya
    Anonym (FruL) skrev 2021-09-28 19:38:33 följande:

Jag tittar bara på analsex, typ POV, men det ska vara så att jag kan identifiera mig med det som sker i filmen. Dvs ingenting från någon öststat där man märker att det inte finns något själsligt samtycke, inget stök runtomkring - typ en knarkarkvartsvarning, inga trasiga människor dvs glåmiga stackare som är för smala och ser ut att må dåligt. Bäst är när man hör paret viska/prata med varandra och man hör att det är på riktigt och båda njuter. Det betyder att alla filmer överljudsskrik ala oh fuck och oh my god, oh my god går bort.

Hemmagjord porr. Glad
  • Tom Araya
    Annnaa skrev 2021-10-10 19:30:55 följande:
    Älskar amatörporr. Gärna utomhus någonstans!
    Amatör-porr är inte riktigt samma.

Relativt okända porrskådisar som har sex framför kameran utan manus och regi eller amatörpar som har sex framför kameran brukar kallas för amatör-porr trots att den egentligen är professionellt producerad.

Hemmagjord/homemade kallas det när inga proffs är iblandade, utan det är vanligt folk som filmar sig själva.
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför