Inlägg från: Anonym (svart ug tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svart ug tjej)

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Raceplay

• Anonym (svart ug tjej)
    Mr K69 skrev 2021-06-27 18:44:03 följande:

En av mina drömmar...

I c. Antar du är en dominant man då?
  • Anonym (svart ug tjej)
    Mr K69 skrev 2021-06-27 23:11:26 följande:

Räcker med min blick för att du ska förstå....

Ok...
  • Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-02-05 07:58:03 följande:

unga tjejer som jag kan styra

Aha, så du är en dominant man?
  • Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-06-15 07:54:21 följande:
    Finns Många dominanta män, men draken är inte en av dem.
    Fast nu va det ju Kaffedraken jag frågade och ännu inte fått nåt svar från. Så @Kaffedraken är du en dominant man mtp du skriver att du vill styra unga tjejer?
    Är uppriktigt nyfiken.
  • Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-18 22:00:27 följande:
    Det hade jag missat, din fråga.
    Nej, jag är inte dominant.
    Det är kvinnor här på forumet som skriver att män vill styra unga tjejer.
    Aha, det va ironiskt menat, I c. 
    Tack för svar.
  • Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-06-18 22:29:41 följande:
    Sant. 
    Dominans är kul, förstår om du blir nyfiken som ug. 

Va gäller Kaffedraken va jag mest nyfiken. 
    Men ja, dominans that is bli dominerad är nödvändigt för mig.

• Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-19 08:32:00 följande:

Kvinnor är inte ironiska. Män som vill ligga med unga tjejer är det värsta som finns.

Jag menade du väl va ironisk. 
    Sen är jag själv en 20ish tjej som uppskattar äldre dominanta män så jag är ju inte en sån kvinna som fördömer män som dras till unga tjejer. Så dra inte alla över en kam tack.
    (Så länge vi inte snackar unga tjejer som i barn så är det ok för mig men jag vet ju att du Kaffedraken inte är peddo.)
  • Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-06-19 10:00:37 följande:
    Aha okej. 

Ja samma här, kan klart ha sex utan att vara dominant men det blir långt ifrån samma upplevelse.
    Få som verkligen är undergivna och går igång på det, har träffat en del tjejer som är ug men vi har nått deras gränser ganska snabbt. En del har varit rent av ''vanilj'' trotts att de själv tyckt annat. 
    För mig måste dominansen finnas hos mannen, annars funkar det inte. Med dominant menar jag inte heller lack och läder och klubbliv utan äldre maskulina män som är strikta på ett lite traditionellt, konservativt vis. Som tar kontroll och tar va dom vill ha. Är tyvärr ont om såna män.
  • Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-19 10:10:43 följande:
    Nej, alla kvinnor fördömer inte män som tänder på unga tjejer. Men majoriteten gör det.

När kvinnor själva tänder p unga killar, och vill ligga med dom, så tycker inte kvinnor att det är det värsta som finns.

Nej, jag är inte pedofil. Den yngsta jag träffade var 22. 25 år yngre. Det var hon som kontaktade mig. Dom flesta tyckte att jag gjorde fel som svarade, och sen träffade henne.
    Men jag tycker inte du gjorde nåt fel alls. Men visst finns det också inskränkta moraltanter, visst. Vi skiter i dom tycker jag.
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-19 10:22:29 följande:
    Skrev om ett par unga tjejer på jobbet jag är tänd på. Dom känns blyga, nästan undergivna. Många kvinnor tar för givet att det betyder att jag ÄR dominant.
    För mig är det mer kontrasten som gör mig upphetsad. Dom är mycket yngre, och fysiskt mycket mindre. Jag är äldre, och mycket större än dom.
    Dom har små händer. Jag har en grov, lite större kuk. Så jag fantiserar...
    Jag fattar grejen och jag skulle säga du verkar lite dominant. För du intar en sån attityd till dom två tjejerna som bygger på att du liksom dominerar dom med din ålder och din fysiska storlek (i båda avseenden ha ha!). Va menar du med dominant annars?

• Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (slyna) skrev 2022-06-23 21:38:19 följande:
    Normalt ger du inte precis ett dominant intryck i dina poster. Men skenet kan som bekant bedra! Bara en iakttagelse. Ingen kritik.
    När du säger att dom är mycket yngre och fysiskt mycket mindre och du är äldre och mycket större än dom visar du en ny sida av dig själv. Särskilt när du drar till med att dom har små händer. Du har en grov lite större kuk? 
    Även kaffedrakar kan spruta eld verkar det som. :P
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför