Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-19 10:10:43 följande:
Nej, alla kvinnor fördömer inte män som tänder på unga tjejer. Men majoriteten gör det.
När kvinnor själva tänder p unga killar, och vill ligga med dom, så tycker inte kvinnor att det är det värsta som finns.
Nej, jag är inte pedofil. Den yngsta jag träffade var 22. 25 år yngre. Det var hon som kontaktade mig. Dom flesta tyckte att jag gjorde fel som svarade, och sen träffade henne.
Men jag tycker inte du gjorde nåt fel alls. Men visst finns det också inskränkta moraltanter, visst. Vi skiter i dom tycker jag.
Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-19 10:22:29 följande:
Skrev om ett par unga tjejer på jobbet jag är tänd på. Dom känns blyga, nästan undergivna. Många kvinnor tar för givet att det betyder att jag ÄR dominant.
För mig är det mer kontrasten som gör mig upphetsad. Dom är mycket yngre, och fysiskt mycket mindre. Jag är äldre, och mycket större än dom.
Dom har små händer. Jag har en grov, lite större kuk. Så jag fantiserar...
Jag fattar grejen och jag skulle säga du verkar lite dominant. För du intar en sån attityd till dom två tjejerna som bygger på att du liksom dominerar dom med din ålder och din fysiska storlek (i båda avseenden ha ha!). Va menar du med dominant annars?