• gunbran

BF Mars 2022

Känner mig redo att ansluta mig till gruppen nu också. Är gravid i v.12+0 idag och har bf 10/3.

Väntar mitt 5:e barn och är....håll i er....47 år!

Detta bli min och sambons första gemensamma, han har inga barn sen tidigare. Mina andra barn är snart 19, 15 och 12 år, så detta blir verkligen en sladdis.

Gjorde UL för en vecka sen och en liten bebis sprattla. KUB om 6 dagar. Räknar med att gå vidare med nipt.

• gunbran
    Överraskning2022 skrev 2021-08-25 20:38:36 följande:

Vill också ansluta mig till denna grupp. Gravid i vecka 10+4 idag. Är förmodligen äldst här med mina 45 år fyllda. Plusset på stickan kom verkligen som en total överraskning! Har ätit ceracette i massa år. Men... tydligen ville livet detta till trots ge mig ännu ett barn på äldre dar. Lever med samma man sedan 18 år tillbaka. Vi har tillsammans två barn, en pojke på snart 15 år och en flicka på 12 år. Håller tummarna för ett litet syskon i mars 2022...

Jag är äldre :).

Väntar också ett litet mirakel som ville trotsa statistiken och bli till spontant ändå.

Jag är oerhört ödmjuk inför detta och hoppas den vill stanna hos oss.
  • gunbran
    epe123 skrev 2021-09-06 05:49:10 följande:

Ni som har gjort NIPT nyligen - hur länge fick ni vänta på svar? Vi gjorde vårt test i måndags förra veckan, så det känns som att ett svar borde komma i dagarna men har förstått att det kan dröja upp till två veckor i värsta fall vid hög belastning.

Väntan börjar bli liiiite olidlig? ????

Jag väntar också på NIPT svar, gjorde mitt onsdag förra veckan. Hoppas det kommer innan veckan är slut! Kan ta allt mellan 1-3 veckor vad jag har förstått.
Svar på tråden BF Mars 2022