Inlägg från: Saffransbulle |Visa alla inlägg
  • Saffransbulle

BF Mars 2022

Jag tror jag plussade svagt idag, Bf 2 mars om det går vägen. (men den ändras säkert pga oregelbunden cykel).

Har en fyraåring som längtar efter att få bli storasyster. Men jag har fått två missfall. Ett för drygt ett år sedan, i vecka 8. Det senaste var nu i januari i vecka 12.

Ser att ni är fler som har fått missfall tidigare.

Jag är nästan lite förvånad över att jag känner mig precis lika glad och hoppfull den här gången. Visst sjutton ska det väl gå vägen den här gången?

• Saffransbulle
    Saffransbulle skrev 2021-06-23 20:13:13 följande:

Jag tror jag plussade svagt idag, Bf 2 mars om det går vägen. (men den ändras säkert pga oregelbunden cykel).

Har en fyraåring som längtar efter att få bli storasyster. Men jag har fått två missfall. Ett för drygt ett år sedan, i vecka 8. Det senaste var nu i januari i vecka 12.

Jag är nästan lite förvånad över att jag känner mig precis lika glad och hoppfull den här gången. Visst sjutton ska det väl gå vägen den här gången?

Jag ser nu att andra strecket inte syns på min bild =D

Det syns i verkligen iaf.
  • Saffransbulle
    Saffransbulle skrev 2021-06-23 20:13:13 följande:

Jag ser nu att andra strecket inte syns på min bild =D

Det syns i verkligen iaf.
    Tussan94 skrev 2021-06-23 20:19:57 följande:

Ser allt något :)

Hoppas att det går vägen för er denna gången <3

Tack!

Och detsamma!
  • Saffransbulle
    Honungsvatten skrev 2021-06-26 03:55:22 följande:

Fler som vaknar supertidigt? Har vaknat kl 04.00 tre dagar i rad nu och hoppas verkligen inte den nya ?trevliga lilla vanan? är här för att stanna....

Jag känner igen det från tidigare graviditeter. Det plus de sjukaste mardrömmarna! Jag har inte märkt av det den här gången, än. Men det kanske kommer.

Jag minns inte hur länge det höll i sig när jag väntade min dotter men tror det bara var precis i början. Sen blev jag så trött att jag hade kunnat sova dygnet runt under en period :)
Svar på tråden BF Mars 2022