Inlägg från: Anonym (Verkligen inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Verkligen inte)

Kroppsbehåring = Vackert

Kroppsbehåring är något otroligt fult som jag ser det. Som kvinna har jag lidit hela livet, avstått sex och relationer. Hade jag slutat ta bort ansiktsbehåring, raka rumpa och lår mm hade jag sett ut som en skäggig man ganska omgående. Har haft kraftigare hårväxt än flera män jag haft ihop det med. Hatar rakning, inåtväxta och infekterade hårsäckar och alla kostnader inkl lidande och tid detta kostat mig. Ändå har jag inte den värsta sorten med svarta hår på armarna men tillräckligt, med ganska mycket mustasch och även en hel del på bröstvårtor.

Många män blir nog förvånade eftersom jag ser väldigt kvinnlig och fixad ut för övrigt.

Jag har också lätt för att bygga muskler och en något mindre fettprocent än många kvinnor. Men hade gärna sluppit detta helvete och kunnat se kvinnlig och fin ut i valfria kläder. Om jag ska dejta tar det ofta timmar av förberedelser och ofta får jag ställa in för att jag är precis mellan rakningar, där det är för infekterat för att raka på nytt men ändå blivit stubb!!! VIDRIGT! Sen får jag be dejten gå efter ett par timmar så att de inte ska märka av stubben...blää..

NI anar inte hur bra ni har det ni män...vilken FRIHET!!!

Svar på tråden Kroppsbehåring = Vackert