Inlägg från: Anonym (Kvinna 39) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 39)

Har jag förlorat kontrollen?

Du får endorfinkickar av att shoppa men du måste sluta!! Det hjälper inte och du slösar bort pengar! Gå i terapi istället.

Titta i din garderob. Jag kan nästan garantera att du borde ha köpstopp i flera år framåt.

• Anonym (Kvinna 39)

Du får endorfinkickar av att shoppa men du måste sluta!! Det hjälper inte och du slösar bort pengar! Gå i terapi istället.

Titta i din garderob. Jag kan nästan garantera att du borde ha köpstopp i flera år framåt.

• Anonym (Kvinna 39)
    Anonym (Shoppingberoende) skrev 2021-06-23 00:21:41 följande:
    Ja du har verkligen rätt. Det känns så jävla bra att köpa hem saker. Det är nästan som ett drogberoende. Ja, jag skulle kunna öppna en klädbutik här hemma?
    Då tycker jag du ska vända på steken :) Börja sälj kläder och annat du inte behöver! Det kan ge en kick det med. Börja rensa, idag är en så god dag som någon!
  • Anonym (Kvinna 39)
    Anonym (Shoppingberoende) skrev 2021-06-23 09:17:27 följande:
    Ja jag tänkte göra det idag faktiskt. Har väldigt mycket kläder som jag inte använder som kanske någon annan skulle vara intresserad av. Tack för tipset fina!
    Du ska se, det känns så skönt när man är klar! ;) Och tack för dina rara ord.
Svar på tråden Har jag förlorat kontrollen?