Inlägg från: enannanmami |Visa alla inlägg
  • enannanmami

Vilket kön tror ni det är?

Har redan fått veta könet på bebisen men har fått två olika svara av de som gjort ultraljuden så blir såklart nyfiken att höra vad ni experter säger då jag inte riktigt vågar tro vad den senaste sa :)

• Svar på tråden Vilket kön tror ni det är?
  • enannanmami
    hurtänktedunu skrev 2021-06-21 08:46:44 följande:

Jag skulle nog säga flicka rent spontant om man kollar bilden underifrån. Men det är ju något runt där också lite längre bak som självklart skulle kunna vara en pung. Men som sagt jag säger flicka ändå. Min son såg helt annorlunda ut.

Kvinna1989 skrev 2021-06-21 09:29:44 följande:

Jag är långt ifrån expert , men skulle gissa flicka. Mycket som liknar vårt ultraöjud med flickan :)

Tack för att ni svarat! Har tidigare fått veta att 'det är mest troligt en pojke' två gånger och nu på rul förra veckan sa kvinnan som gjorde det 'jag är säker, det är en flicka. förstår inte hur dom kan ha sagt pojke' så har svårt att släppa att det faktiskt inte är en pojke där inne nu :)

• enannanmami
    Frenja07 skrev 2021-06-21 21:28:34 följande:

Flicka/bm

Tack så hemskt mycket för ditt svar, kanske får börja tro att det är en flicka nu och inte tvärtom! :)
  • enannanmami
    Melii skrev 2021-06-22 19:22:16 följande:

Man ser tydligt att det är flicka :)

Tack för svar! Får nog börja tro att det faktiskt är flicka där inne nuGlad
  • enannanmami
    Hobgoblin skrev 2021-06-22 21:26:35 följande:

Spelar det någon roll? Är inte barnet välkommet oavsett kön?

Tänkte inte att jag behövde nämna det då det är en självklarhet. Det enda viktiga är att bebisen mår bra!{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vilket kön tror ni det är?