Inlägg från: Anonym (XXX) |Visa alla inlägg
  • Anonym (XXX)

i dejting app så får jag reaktioner att jag inte ser svensk ut med mera

Jag tror att det främst är polisongerna (inte så modernt i Sverige) och det mörka skägget och brösthåret som gör att du ser lite utländsk ut. För det gör du. Jag skulle gissa på Östeuropa/Balkan. Men om du tar bort polisongerna, och antingen rakar bort skägger och brösthåret eller bleker det en aning, så kommer du att se mycket mer svensk ut. Lycka till!

En annan sak förresten: mer traditionella skjortfärger och -snitt kan hjälpa lite också, för att få dig att se mer svenskt konventionell ut. Och knäpp igen skjortan ordentligt! :)

• Anonym (XXX)
    Anonym (Regntunga skyar) skrev 2021-06-21 20:38:06 följande:
    Ja precis, många svenskar klär sig ytterst fantasifullt i svart svart och återigen svart. Möjligen grått också om man vill ha någon yster färgklick (men inte för ljust bara utan mörkgrått, tack - annars blir det för mycket och det är inte bra för blodtrycket!). Svart uniform m.a.o. Ingen individualitet.
    Nej, jag skulle inte rekommendera svart skjorta, eftersom jag associerar det med maffian. Men någon blå nyans är väl alltid trevligt? Eller vit, men då med en blå kavaj till. 
Svar på tråden i dejting app så får jag reaktioner att jag inte ser svensk ut med mera