Inlägg från: Anonym (Jenny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jenny)

i dejting app så får jag reaktioner att jag inte ser svensk ut med mera

Jag tror att det kan vara flera orsaker till att folk tror att du är utländsk. Själva utseendet, så klart, att du inte använder punkt (det kan du lära dig bara du vill!), att du har bilder med uppknäppt skjorta och att du ser så bestämd ut.
    Om du vill få fler likes tror jag att det funkar bättre utan hårigt bröst, med ett trevligt leende och korrekta meningar.

• Anonym (Jenny)

Ditt sista kort ser konstigt ut. Du har något filter på, så du ser väldigt konstgjord och onaturlig ut. Eller så är det någon zoom som gör att huvudet ser ut att vara inklippt på bilden, och hakan en halvmeter framför halsen. 
    Testa att ta ett helt vanligt kort, utan filter, och där du ler!

• Anonym (Jenny)
    ettnamn93 skrev 2021-06-20 23:30:41 följande:

och till sist en bild jag tog med min gamla xperia som inte har likadana foto algoritmer som min huawei, ingen bild jag normalt skulle visa pågrund av tråkig färg kvalite min huawei gör det bättre men det är så ofiltrerat det går gillar inte att ladda upp detta eftersom min självkänsla är redan känslig nog

Det fotot (i inlägg 23) såg bäst ut, men jag hade aldrig swipat höger på någon som ser så arg ut. Le ordentligt, så att man ser tänderna lite. Ett trevligt och smittande leende är det viktigaste i en killes profil, tycker jag. Killar med selfie-filter går bort!
    Jag vill ha en glad kille, inte en som vill spela farlig eller svår.
  • Anonym (Jenny)

Lägg inte ut det senaste kortet i alla fall - sängkort är inte så lockande tycker jag, och dessutom är det någon trasig madrass som gör att det ser väldigt ofråscht ut.

Men jag undrar fortfarande varför du inte ler? Har du inga tänder? (Le med stängd mun i så fall) Vill du se farlig ut? Jag tror att de flesta vill ha en glad kille...

Svar på tråden i dejting app så får jag reaktioner att jag inte ser svensk ut med mera