ettnamn93 skrev 2021-06-20 19:36:32 följande:
du är väldigt snäll tack jag uppskattar det, jag har social ångest med mera så att gå fram till tjejer och säga hej är nästan helt uteslutet eftersom jag läser hela tiden online om hur dem inte uppskattar sånt, försökt med dejting appar också det går inte speciellt bra där heller, blivit kallad catfish mer än en gång så jag antar att jag ska ta det som en komplimang, många säger online att jag ser bra ut men det känns väldigt lite som det om jag är helt ensam, är också 198 cm lång och det har hjälpt lite men bara online ironiskt nog, det konstiga är när jag sätter ett äldre filter på mig själv så ser jag identisk ut till min pappa alltså jag kommer se ut som min pappa när jag blir äldre och hans pappa var helsvensk han hette åke samt min farmor helsvensk järd så jag förstår det inte, själv heter jag sson i efternamn också
ettnamn93 skrev 2021-06-20 20:09:41 följande:
gjorde det faktiskt igår trodde det räckte som det var förut men du har rätt jag antar att vem som helst kan få dem så.
angående min grammatik jag blev mobbad större delen av mitt liv fick båda armar brutna när jag var typ 13 och fick byta skola, fick depression när jag bytte och blev tagen ut ur den skola och fick hemundervisning lärde mig ingenting tills skolplikten tog slut, allt jag kan har jag lärt mig själv, tror det enda jag kommer ihåg som något jag lärde mig är att läsa sen är det svart.
Ok, när du berättar om va du vart med om med svår mobbing och så förstår jag verkligen du haft det tufft och fått kämpa mycket. Har själv erfarenhet av mobbing och annan skit så jag tar ingenting för givet här i livet. :/ Fick också mycket av skolgången sabbad så försöker ta igen det nu i stället. Bla. därför jag hänger på FL. Är förresten blyg så jag är inte heller alltid så bra på ta kontakt irl.
Men tycker det är starkt att du trots allt du vart med om ändå blivit en som det verkar sjysst och vänlig person som dessutom jobbat på att lära dig saker själv.
Sen va gäller att lära känna nån så är ju poängen om man gör det genom jobb, förening, intresse just att man kanske inte måste komma typ ur tomma intet och säga hej utan att man faktiskt redan har nåt gemensamt som man kan bygga vidare på (typ nåt båda är intresserade av eller ska göra tillsammans som en arbetsuppgift).
Att du senare i livet kanske kommer likna din pappa är väl inget problem eller?! Mer kul imho.
Sen det här med att se svensk ut så är det ju faktiskt inte så att alla ursvenskar är blonda och blåögda utan det finns olika typer av utseenden. Läste faktiskt att forskningen idag säger att nordborna va mörkhyade fram till för typ 8000 år sen eller nåt sånt så du kanske är mer ursvensk än dom flesta, vem vet. :P
Är själv f.ö. född av invandrade svarta föräldrar men vill ändå se mig som svensk så den varianten finns också.
ettnamn93 skrev 2021-06-20 20:29:02 följande:
tog denna bild nu blev lite rbf men ser det annorlunda ut nu
Fin bild. Du ser lite mer stylad ut här, iaf i håret. Jag gillade iofs polisongerna men oavsett så ser du bra och trevlig ut om än fortfarande lite sammanbitet bister...
ettnamn93 skrev 2021-06-20 21:12:09 följande:
Försökte här
...men här ser du väldigt trevlig ut med det där fina leendet. Stort plus att du inte har massa skägg! Coolt att va 198 cm med. Annat än mina fjuttiga 155 cm.
Sen...jovisst kan du va ursvensk men jag hade nog ändå tippat på typ central- eller östeuropé. Och det är väl helt ok. Du är du oavsett ursprung och det ska du räta på ryggen och va stolt över.