• mindy78

Dejting

Det här med dejtande alltså.. Det är inte det lättaste. De flesta männen verkar bara söka efter sex. Jag är jättetydlig i mina profiltexter

att jag söker seriöst. Men det hjälper föga..

I alla fall hade jag skrivit med en man i en vecka ungefär. Vi hade verkligen connectat och hade så mycket gemensamt. Vi bestämde träff och var iväg på den igår. Vi fikade och satt och pratade flera timmar. Allt kändes jättebra. Sen pratade vi om vad vi skulle göra sen. Jag frågade om han hade någon tid att passa. Och det hade han inte. Han bor i en annan stad så då erbjöd jag att vi skulle gå hem till mig och fika. Det ena ledde till det andra och vi hade sex. Sen låg vi och myste i sängen i flera timmar. Jag antar att det var dumt att ha sex på första dejten. Men han kändes seriös trots det. Sen hatar jag egentligen alla "regler" om att man inte skulle kunna ha sex på första dejten. Gillar man varandra så varför inte. Sen när man har barn på olika håll så kommer det vara glest mellan träffarna.

I alla fall så har jag väl bränt mina broar nu.. Han hörde av sig på kvällen och tackade för dejten. Sen dagen efter hörde han av sig typ vid lunch. Alla andra dagar har han hört av sig på morgonen och använt mer pussemojis och liknande. Känns som han inte är riktigt lika intresserad som innan dejten..

Vad vill jag ha sagt. Jag hatar det här spelet med dejtande, att inte vara för på, att inte veta nåt om vad den andra vill. Ja, jag vet jag kan fråga, men jag är för feg och är rädd för ett negativt svar.

Hursomhelst, kan han fortfarande vara intresserad? Det hoppas jag ni kan svara på ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-06-13 16:45
    Skulle inte vara massa frågetecken på slutet utan en flirtemoji ;)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-06-15 05:52
    Uppdatering: Lita alltid på er magkänsla tjejer. Hade på känn att inget intresse fanns och det var ju så.
    Bara så trött på män som bara är ute efter sex. Hur seriösa, snälla, trevliga de än verkar.
    Grejen är att vi chattat om så mycket och verkligen connectat så man kände en sån samhörighet redan innan dejten. Men tji fock jag.
    Förstår mig inte på män. Om jag inte kände att det klickade skulle jag aldrig ha sex med personen. Särskilt om jag vet att han endast söker seriöst. Sen ligga och hålla om och kyssas i timmar. Nej, jag skulle aldrig göra så. Då är det bättre att sticka direkt efter sexet.

• Svar på tråden Dejting
  • mindy78

Ja, och lär ju märkas med tiden om inte annat. Men hatar ovissheten och sen känslan av att han inte verkar lika intresserad.

Kan hålla med om det du skriver att de flesta går upp i rök efter sexet. Svårt att förstå sig på män.

• mindy78

Vet många som har haft sex tidigt och det ändå blivit seriöst.

Mina förhållanden inget undantag. Det senaste varade i 20 år.

Är man 40+ och har barn på nästan heltid så kanske man lättare tar tillfället i akt då man inte har tid att ses så ofta.

Lever man sen i pandemi där man inte fått närhet på så länge så är det inte lätt att avstå när attraktion och intresse finns.

Svar på tråden Dejting