Sola i bikini på gräsmattan?
Jag lovar dig det är fler som uppskattar att du solar i bikini än de som är missnöjda
Jag lovar dig det är fler som uppskattar att du solar i bikini än de som är missnöjda
Jag tänker att den klädsel som är OK ute på en sandstrand är OK på en gräsmatta inne i olika gemensama utrymen så som buss, tvättstuga affär eller dyligt kan annat gälla.
Korkad kommentar av vad jag förmodar är en gubbe som sitter blek inomhus framför sin slitna dator. Här finns det bara gamla tanter och gamla farbröder som jag antar inte gillar det dom ser på det sättet, jag är yngst på 27. Och att jag solar i bikini ska inte behöva vara ett orosmoment att folk kollar på mig och gillar det. Vill känna mig trygg och inte bli kollad på på det sättet du skriver.
Så sammanfattningen är,
Det är tillåtet,men du får stå ut med att diverse tanter muttrar och att andra tittar.
Så sola på och strunta i de andra eftersom de har rätt att både muttra och titta.
Måste vara på gräsmattan du lägger dig i bikini och solar? Går det inte bra att göra det på stranden eller på din balkong?