Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Sola i bikini på gräsmattan?

Du har ingen balkong där du kan sola?

• Anonym (E)
    bbarajag skrev 2021-06-13 15:35:36 följande:
    Och att jag solar i bikini ska inte behöva vara ett orosmoment att folk kollar på mig och gillar det. Vill känna mig trygg och inte bli kollad på på det sättet du skriver.
    Det finns en snabb lösning på det. Sluta lägga ut din kropp på display för andra att titta på, annars får du räkna med att bli tittad på, oavsett ålder på de omkring dig. Du vill nog inte veta hur många som säkert gjort både det ena och det andra medan du solat.
  • Anonym (E)
    Anonym (Fiffi) skrev 2021-06-13 17:34:23 följande:
    Nej det senare i inlägget som inkluderar att man tvingas stirra in i någons nästan avklädda röv o lökar. Det passar inte alla. Åk till stranden som alla andra
    Tvingas....? Titta bort bara. Som alla andra. (Förutom snuskgubbarna förstås.)
  • Anonym (E)
    Anonym (Fiffi) skrev 2021-06-13 17:44:47 följande:
    Det är inte min uppgift - jag ska kunna gå i mitt område utan att behöva bevittna sånt. Det gäller även blottare. Jag har svårt att tro att du skulle acceptera att någon gick fram till dig när du hade picknick och rapade och pruttande 1m från dig eller spelade jättedålig musik i örat på dig. Man ska inte behöva leka blind och döv i sitt eget bostadsområde.
    För att resten av världen ska anpassa sig efter dina (outtalade) preferenser? Bo ute i skogen då, så slipper du se människor alls. Annars är det fritt fram att både gå, stå, sitta och ligga i bikini på allmän plats.

Vad har dina exempel med saken att göra? Personer i bikini springer knappast fram till dig och kör upp tuttarna eller rumpan i ansiktet på dig heller.
Svar på tråden Sola i bikini på gräsmattan?