Badar du ute i sommar?
att man visar upp sig, när man tar av sig på stranden.
Det är båg när folk säger att man inte blir granskad.
att man visar upp sig, när man tar av sig på stranden.
Det är båg när folk säger att man inte blir granskad.
Jag badar alltid ute på sommaren, men inte för att visa upp mig utan för att jag vill bada. Då ingår det att man syns om någon annan är där samtidigt.
Jag kan bada bland folk och åka lite längre för att bada enskilt. Det beror på hur mycket tid jag har.
Jag träffade en 22-årig tjej och hon sa att jag var fin i kroppen. Då hade jag ändå gått upp lite och var inte i samma toppform som jag var ett par år tidigare.
Tjejer i den åldern vill oftast ha jämnåriga vältränade killar, så det var smickrande att hon sa så till mig.
Men jag skulle ändå inte ta av mig på stranden och bli granskad av andra människor på det sättet.
Kan inte påstå att jag gillar att visa upp mig. Men jag tycker om att åka till stranden och bada på sommaren så jag gör det.
Jag har haft mer komplex för mig kropp, även om den tidigare var både smalare och mer vältränad.
Men jag har jobbat mycket med min självbild och även gått på badhus som en del i min träning. Känns så skönt att se att det finns alla sorters kroppar och det är okej att inte ha en perfekt midja.
Livet är för kort för att gå och oroa sig för vad andra tycker om ens kropp. Viktigast att ta hand om den så gott man kan!
VEM orkar bry sig om hur man ser ut när man plågar sig ut i en svensk sommar-sjö eller i havet!!! en vanlig sommar........när man fryser så man skakar......? Man kan ju kasta sig ut i vattnet men varför dra på sig en hjärtinfarkt?
Ibland hör man att man ska känna sig stolt över den man är. Du duger precis som du är. Man måste inte vara perfekt.
Njut av livet, så länge det varar.
Ja, livet skulle kännas roligare och lättare att njuta av, om man slipper höra gliringar från kvinnor om hur ens kropp ser ut.
Ni kvinnor som anmärker på mäns kroppar, hur ser ni ut?
Ursula Andress var väl första Bondbruden, hon var 26 då.
Och såhär såg Halle Berry ut när hon badade, 40 år senare. Hon var 36 år.
(märk väl att hon rör sig i slow motion när hon kommer upp ur vattnet)