BIM JULI
Vi maxade verkligen. Hade sex varje dag på de fertila dagarna i kalendern. Sen slog det mig att spermierna säkert är färre på den aktuella dagen om man gör så, så nu var nog denna ägglossningen till spillo. Attans
Vi maxade verkligen. Hade sex varje dag på de fertila dagarna i kalendern. Sen slog det mig att spermierna säkert är färre på den aktuella dagen om man gör så, så nu var nog denna ägglossningen till spillo. Attans
Asså så sjukt, jag plussade idag :)<3
Det blir en till bebis i mars, bebis nr 6 i skaran! Jag är så lycklig!!!
Det gick åt en del test imorse innan jag vågade ta ett digitalt haha
Hej igen! Jag tog ett testa tidigt test nu imorse fast jag har BIM på söndag men fick negativt, kan det vara att jag tog testet för tidigt?
LakritsHallon87 jag lyckas inte svara på ditt inlägg.
Mitt test såg ut sådär 28/6, jag bände upp det efter några timmar och såg ett supersvagt streck, min BIM var mellan 1/7-3/7. Jag är nu gravid så det kan mycket väl vara för tidigt som du har testat.
Nu visade det digitala också positivt, så nu räknar jag mig själv som gravid :D BF 19 mars 2022. Lycka till alla andra <3
Jag har grubblat över en sak idag, jag har inte uppräckt någon nidblödning..betyder det att det är omöjligt att jag är gravid? Måste man inte ha nidblödning när man blivit gravid??
Nej, det behöver man inte!:)
Inte alla som får nidblödning! Det här är min andra graviditet och inte fått på någon. Håller tummarna för att du får ett plus <3
Inte alla som får nidblödning! Det här är min andra graviditet och inte fått på någon. Håller tummarna för att du får ett plus <3
Detta är graviditet nr3 för mig och har aldrig haft nidblödning vad jag vet :) det är inte så vanligt tror jag. Alltså färre än 50% tror jag det är som får!
Håller tummarna för dig!
Gjort mitt grav-test blev inte som jag hade hoppats på:/ får väl hoppas att nästa månad ger ett annat testresultat. Ingen bra start på dagen.
Kan ju meddela att mensen kom idag, så får försöka smälta detta?känner mig så deppig nu när hoppet om att testen hade visat fel försvann:.(
Förstår känslan.. bara bita ihop och önska bättra lycka nästa gång! Förhoppningsvis kommer ert efterlängtade plus snart<3