Inlägg från: LakritsHallon87 |Visa alla inlägg
  • LakritsHallon87

BIM JULI

Anonym (JG) skrev 2021-07-03 18:36:32 följande:

Vi maxade verkligen. Hade sex varje dag på de fertila dagarna i kalendern. Sen slog det mig att spermierna säkert är färre på den aktuella dagen om man gör så, så nu var nog denna ägglossningen till spillo. Attans

Inte säkert, spermier kan ju leva 5 dagar därinne o invänta ägglossning. Jag o min sambo låg tre gånger under min fertila vecka + måndagen efter för att öka på chanserna inklusive dagen då jag fick positivt äl-test, men du har nog maxat chanserna säkert tänker att ju fler gånger man får till det desto bättre men vad vet jag, kan ju ha fel.
  • LakritsHallon87
    mangelica skrev 2021-07-04 06:29:19 följande:

Asså så sjukt, jag plussade idag :)<3

Det blir en till bebis i mars, bebis nr 6 i skaran! Jag är så lycklig!!!

Det gick åt en del test imorse innan jag vågade ta ett digitalt haha

Grattis!!
  • LakritsHallon87

Hej igen! Jag tog ett testa tidigt test nu imorse fast jag har BIM på söndag men fick negativt, kan det vara att jag tog testet för tidigt?

• LakritsHallon87
    amandis1990 skrev 2021-07-06 06:50:29 följande:

LakritsHallon87 jag lyckas inte svara på ditt inlägg.

Mitt test såg ut sådär 28/6, jag bände upp det efter några timmar och såg ett supersvagt streck, min BIM var mellan 1/7-3/7. Jag är nu gravid så det kan mycket väl vara för tidigt som du har testat.

Jaha kanske bäst o testa på själva BIM-dagen, ska göra ett nytt test på söndag då. Får väl hoppas att det var för tidigt nu och att det blir ett annat resultat i helgen:)
  • LakritsHallon87
    Anonym (Esma) skrev 2021-07-09 08:14:06 följande:

Nu visade det digitala också positivt, så nu räknar jag mig själv som gravid :D BF 19 mars 2022. Lycka till alla andra <3

Stort grattis:)
  • LakritsHallon87

Jag har grubblat över en sak idag, jag har inte uppräckt någon nidblödning..betyder det att det är omöjligt att jag är gravid? Måste man inte ha nidblödning när man blivit gravid??

• LakritsHallon87
    Gabriella33 skrev 2021-07-10 16:32:54 följande:

Nej, det behöver man inte!:)

Okej förstår m blev lite nedstämd när jag började tänka i sådana banor. Jag BIM imorgon och ska ta ett graviditetstest då? Hoppas så mycket på ett + .
  • LakritsHallon87
    Bopbopipop skrev 2021-07-10 18:57:49 följande:

Inte alla som får nidblödning! Det här är min andra graviditet och inte fått på någon. Håller tummarna för att du får ett plus <3

Tack<3 och Grattis till Graviditeten:)
  • LakritsHallon87
    Bopbopipop skrev 2021-07-10 18:57:49 följande:

Inte alla som får nidblödning! Det här är min andra graviditet och inte fått på någon. Håller tummarna för att du får ett plus <3

Tack<3 och Grattis till Graviditeten:)
    Fialotta8 skrev 2021-07-10 18:40:30 följande:

Detta är graviditet nr3 för mig och har aldrig haft nidblödning vad jag vet :) det är inte så vanligt tror jag. Alltså färre än 50% tror jag det är som får!

Tack lite lugnare nu:) och grattis till graviditeten <3
  • LakritsHallon87

Gjort mitt grav-test blev inte som jag hade hoppats på:/ får väl hoppas att nästa månad ger ett annat testresultat. Ingen bra start på dagen.

• LakritsHallon87

Kan ju meddela att mensen kom idag, så får försöka smälta detta?känner mig så deppig nu när hoppet om att testen hade visat fel försvann:.(

• LakritsHallon87
    Gabriella33 skrev 2021-07-14 13:07:39 följande:

Förstår känslan.. bara bita ihop och önska bättra lycka nästa gång! Förhoppningsvis kommer ert efterlängtade plus snart<3

Tack så mycket <3
Svar på tråden BIM JULI