BIM JULI
Å spännande :). Kan se!!!
Vad kul att du är lika test tokig som jag haha, börjar oxo pp äl+6 haha xD
Å spännande :). Kan se!!!
Vad kul att du är lika test tokig som jag haha, börjar oxo pp äl+6 haha xD
Dagens test var betydligt svagare än igår. Inget rosa och man fick vinkla för att se skuggan så visst är det spökstreck men jag kan ju vara gravid ändå :) är bara på äl+7-8. Har beställt ett predictor early som kommer på söndag så får vi se vad det säger :)
Här är jämförelse med gårdagens test:
Hoppas det blir positivt! Du är väldigt tålmodig, jag hade sprungit o köpt ett testa tidigt på en gång! Funderar på att beställa nu så jag har när det finns möjlighet att testa. Tror jag har äl idag, har lite värk långt ner i magen på höger sida :)
Haha tack! Åh jag förstår, har man inte apotek så nära så är det ju såklart skillnad. Vågar inte säga grattis än men hoppas jag får göra det på söndag!
Vill inte få upp dina förhoppningar heller men har hört innan att spökstreck blir gråa(?!) Och på ditt test tycker jag inte att det ser grått ut!
Men det är lite svårt det där med graviditetstest ändå.. :)
Hej tänkte på det med spökstreck jag har BIM 4/7 men såhär såg mitt nytagna test ut och det kan ju inte vara annat än ett spökstreck tänker jag :) då det omöjligen redan skulle visa men skumt ändå
När har du BIM? Är själv på BIM -7, tror jag...
Jag fick glad gubbe den 14/6 och hade sex den dagen men inget mer. den 17e började jag få svagt mensvärk, som ökat. känns som jag mått svagt illa när jag gått snabbt. Blanka test dock, tog senast ett idag.
Men vad tror ni alla, ska jag då räkna BIM som 28e? eller 1/7?
Oj ingen aning men fick ju ett äl test som visade positivt 17/6 så känns ovisst men visst synd det tydligt men bleknat lite när det torkat men man blir ju helt klart fundersam, har lite mensvärk till och från. Men som sagt så ser det ju positivt ut på något sätt:) men jag har inga förhoppningar ;)
Såg att jag försvunnit från listan så lägger in mig igen :)
BIM lista
1/7 Hoppas2022 (4:e försöket för 4:e barnet)
1/7 Längtar efter dig (4e försöket för barn nr 4, 1 MF)
1/7 JonnaCamilla ( 2a försöket, 1a barnet)
2/7 mandy93, 27år (1:a försöket)
4/7 Elin11989 31 år (3e försöket 3:e barnet)
4/7 DrLavernius, 27år (3e försöket, första barnet)
5/7 Mamma8212 (2a försöket, 3 barn)
5/7 mangelica92 (2a försöket på barn nr 6)
5/7 Anonym (bebisdrömmar) (3e försöket, 1 barn, 1 ängel, 1 MF)
6/7 Hallonglass91, 30 år (4e försöket första barnet, 1 MA)
8/7 Jolly74, 47 år (1:a sedan MA för 3:e barnet, 1 MA)
8/7 QueenS, 31 år (1:a försöket, 2:a barnet)
9/7 Bopbopipop, 26 år (1:a försöket, 2:a barnet)
10/7 Viola94, 27 år (2a försöket, 1a barnet)
11/7 PrettyMoon, 30 år (Andra försöket, första barnet)
11/7 Rårakan, 36 år (2a försöket efter mf, tredje barnet)
14/7 muffins88, 33 år (tredje försöket, ett mf, andra barnet)
24/7 ksrg8887, 33 år (9:e försöket, andra barnet)
15/7 Fridahello, 25 år (andra försöker, första barnet)
25/7 Anonym (tusen), 33 år (5:e försöket, andra barnet, ett MA)
30/7 johanna1992, 28 år (första försöker, första barnet
Dagens test var likadant som igår så med all säkerhet är det spökstreck. Kan ändå vara gravid med tanke på att det är några dagar kvar till BIM :) känns som om det är evigheter till på söndag och mitt predictor early!