BIM JULI
Hur har det gått för dig? Har blödningarna slutat? Är det mycket blödningar eller bara "stänk" typ?
Fick en störtblödning i natt :( betydligt mer än min vanliga mens.
Jag skulle ta ett nu på morgonen men direkt när jag satte mig på toan så kom mensen som ett brev på posten haha! Ingen bebis denna månad! Känns helt okej eftersom vi ändå hade sagt att vi skulle vänta till augusti.. Så nu ska jag bara fundera på om vi ska köpa äl test eller bara fortsätta se hur det går att bara köra på.
Okej, nee som kommer nog inte visa något.. Jag har fått spök med rfsu tidigare så jag gillar dom inte haha. Föredrar predictor early eller babyplans graviditetstest:)jag tar alltid morgonurin för i början av en graviditet är hcg nivåerna så låga och det är svårt att upptäcka ibland. På morgonen är urinen som mest koncentrerad och därför lättare att upptäcka hcg.. Men det beror också helt klart på vart man är i sin cykel. Innan BIM skulle jag alltid ta på morgonen, efter bim ska det inte spela jättestor roll!
Jag kan inte fatta det här. Ni hade rätt!! Ja kunde inte hålla mig och gick och köpte ett test.
Stort stort grattis! Gud vad kul!!
Sjukt konstigt, jag har inte fortsatt blöda under dagen.. Men ibland kan jag få så i början av mensen. Men ah får se hur det fortsätter kommande dagar!
Undermedvetet kanske du visste att du var gravid, därför tog du ett test!! Stort grattis till dig :D