BIM JULI
Har bim på söndag, jag har testat sedan i lördags, 4 test från apotekhjärtat visar svaga streck medans digitalt och rfsu visar neg. Vad tror ni?
Lägger in bild på gårdagens och de två tidigare testen.
Har bim på söndag, jag har testat sedan i lördags, 4 test från apotekhjärtat visar svaga streck medans digitalt och rfsu visar neg. Vad tror ni?
Lägger in bild på gårdagens och de två tidigare testen.
Jag ska ta nytt test idag, 3 dagar till beräknad mens! Såhär såg det ut 5 dagar innan! Är nervös.
Du
Är
Gravid
Jag är på ÄL+12 och BIM är på söndag
Clearblue early va det som visade streck efter några timmar. Medan vanlig sticka från testlagret visade negativt i morse. Får se om det visar nått ikväll när jag kommer hem.
Men köpt ett nytt cb early nu som jag ska testa med imorgon igen.
Jo det vet jag vet att man inte ska kolla efter testtiden. Men har aldrig råkat ut för att få streck efter testtiden har gått ut heller så blev så förvånad. Sen har jag aldrig plussat tidigare än äl+12 och nu va det äl +9. Imorgon är det äl+12 så chansar att det ger ett mer korrekt resultat då.
Aeh men inte alls gravid, tog två nu, dom visar toknegativt :c aja, nu vet jag iaf!
Hmm jag tyckte man kunde se något men jag kanske såg i syne, är du säker på att det är negativt?
Hmm jag tyckte man kunde se något men jag kanske såg i syne, är du säker på att det är negativt?
Fast nu, ca 20 min efter jag tagit testet ser cb ut såhär? Är de spök? Nä men nu e jag trött på detta haha...
Såg det bättre i mobilen skumt nog men va irriterande när testen håller på såhär!
Kan de inte bara hålla sig inom testtiden och sen inte tillkomma med fler streck efter det och göra oss förvirrade. Men jag håller tummarna! :)
Tack fina ni för alla grattis! <3 :) detta var första månaden jag provade både med rosenrot, apiforce och b-max samtidigt och första månaden jag tempade och körde med digitala stickor, verkligen gått all-in, iofs har jag inte försökt så länge så det är svårt att veta vad som hjälpte eller om det skulle blivit något oavsett men det är iaf första gången jag plussar innan BIM, tidigare har de varit flera dagar efter. Nu hoppas jag bara att det går vägen detta! Jag är också glad att jag hunnit bli full vaccinerad då jag blev otroligt dålig när jag hade covid förra våren
Håller alla mina tummar för fler plus i denna tråd och kommer fortsätta följa er! :) <3
Alltså, igår fick jag svagt på två test klockan 15 på em, idag testa jag på morgonen och får jävligt blankt o en hint me blixt.
De är väl negativt visst? Spökisar? Har liksom aldrig fått stegring påt.
Ser ju ut som det kan finnas ett streck där, skulle köpa ett digitalt om jag var du och testa imorgon det första du gör :)
Här är mitt, 8 dagar innan bim, cb early och när 3 minuter gått såg jag ett svagt streck men synligt nog för blotta ögat! Vad tror ni?
Min erfarenhet av cb early är spökstreck :( men om du klarar att hålla dig med att testa till på lördag morgon så ska du se en tydlig ökning på strecket om du är gravid :)
Hej!
Jag använde ägglossningstest och fick smiley 8-10 juli. Jag ska ha mens om två dagar, alltså 24e.
Jag testade med morgonurin idag, och jag kan ana ett svagt svagt streck med clearblue, men tänkte testa imorgon bitti igen.
Detta är 4e månaden att försöka få ett andra barn, hoppas hoppas!
Hej!
Jag använde ägglossningstest och fick smiley 8-10 juli. Jag ska ha mens om två dagar, alltså 24e.
Jag testade med morgonurin idag, och jag kan ana ett svagt svagt streck med clearblue, men tänkte testa imorgon bitti igen.
Detta är 4e månaden att försöka få ett andra barn, hoppas hoppas!