BIM JULI
BIM om 1,5 veckor. Önskar det tog sig direkt vore perfekt timing (första försöket).
BIM om 1,5 veckor. Önskar det tog sig direkt vore perfekt timing (första försöket).
Grattis Emmissss
BIM 10/7. Funderar på när man ska ta ett test. Före eller efter BIM. Vill ju inte få falska förhoppningar heller så kanske bäst vänta se om mensen uteblir och då testa nån vecka efter för o vara på säkra sidan.
BIM på lördag, testade idag negativt. Har inte heller haft någon nidblödning. Kan ju fortfarande bli positivt om mensen uteblir. Blir isåfall att testa på nytt igen. / första försöket, 28år.
Skönt att höra att man inte måste få nidblödning. Hoppas såklart, grattis till dig. Får vänta några dagar till se om det hänt något eller inte. Hur gammal är du och har du barn sedan tidigare, fått några graviditetssymptom ännu- Elin11989.
Tack, blir så glad för er som plussar. Har haft ömma bröst och värk i äggstocken och stickande känsla men det var för typ en vecka sen, kring ägglossningen. Nu har jag inga symptom alls.
Har BIM dag idag. Väntar på att mensen ska komma nu, har den inte kommit innan ikväll. Kan man göra testet på kvällen då eller är det på morgonen man bör ta graviditetstest?
Jag är gravid. Jag gjorde test på kvällen på min BIM dag 10/7. Jag har inte haft någon nidblödning. Detta kommer bli mitt första barn om allt går bra, det tog sig på första försöket. 28år, jag står inte med på listan som gjorts. Symptom: brösten ömmar nu.
Hoppas ni får plus på eran BIM dag också. Stod 2-3 veckor för mig nu, visade aldrig 1-2 veckor då visade det ej gravid, då jag testade 4 dagar före BIM?? Så det gäller ha tålamod.
Tack, känns ännu overkligt att vi ska få en bebis i mars men så fantastiskt.