Inlägg från: johanna1992 |Visa alla inlägg
  • johanna1992

BIM JULI

2/7 mandy93, 27år (1:a försöket)

X/7 Längtar efter dig (4e försöket, 1 MF)

4/7 Elin11989 31 år (3e försöket 3:e barnet)

4/7 DrLavernius, 27år (3e försöket, första barnet)

5/7 Mamma8212 (2a försöket, 3 barn)

5/7 mangelica92 (2a försöket på barn nr 6)

6/7 Anonym (bebisdrömmar) (3e försöket, 1 barn, 1 ängel)

6/7 Hallonglass91, 30 år (4e försöket första barnet, 1 MA)

8/7 Jolly74, 47 år (1:a sedan MA för 3:e barnet, 1 MA)

9/7 Bopbopipop, 26 år (1:a försöket, 2:a barnet)

10/7 Viola94, 27 år (2a försöket, 1a barnet)

11/7 PrettyMoon, 30 år (Andra försöket, första barnet)

30/7 johanna1992, 28 år (första försöker, första barnet)

Helt ny här, lägger till mig själv! 

• johanna1992

Är 28 år, min sambo 30. Vi har äntligen bestämt att nu kör vi igång denna bebisverkstad och hoppas det går vägen! Jag har haft pstav i många år och tog ut den förra veckan (9juni). 

Jag har haft regelbunden mens sista månaderna innan jag tog ut p-staven (brukar var så för mig sista månaderna innan jag behöver byta den) så det känns ju lovande att den delen redan är igång. Tekniskt sett borde jag ha ägglossning exakt nu, men eftersom jag inte vågar tro att kroppen "kommit igång" bara en vecka efter uttag av p-stav räknar jag juli som första riktiga försöket. 

Jag har koll på mina flytningar och från och med idag är jag inne i "äggvite"- perioden, tänker att vi ligger lite extra bara för säkerhetsskull men jag försöker att inte bli besviken om mensen kommer som planerat 29 maj... :)

• johanna1992
    johanna1992 skrev 2021-06-14 14:22:28 följande:

Är 28 år, min sambo 30. Vi har äntligen bestämt att nu kör vi igång denna bebisverkstad och hoppas det går vägen! Jag har haft pstav i många år och tog ut den förra veckan (9juni). 

Jag har haft regelbunden mens sista månaderna innan jag tog ut p-staven (brukar var så för mig sista månaderna innan jag behöver byta den) så det känns ju lovande att den delen redan är igång. Tekniskt sett borde jag ha ägglossning exakt nu, men eftersom jag inte vågar tro att kroppen "kommit igång" bara en vecka efter uttag av p-stav räknar jag juli som första riktiga försöket. 

Jag har koll på mina flytningar och från och med idag är jag inne i "äggvite"- perioden, tänker att vi ligger lite extra bara för säkerhetsskull men jag försöker att inte bli besviken om mensen kommer som planerat 29 maj... :)

Menar 29 JUNI såklart!
Svar på tråden BIM JULI