Inlägg från: Humlisen17 |Visa alla inlägg
  • Humlisen17

BIM JULI

Hej hej!

Hoppar in i tråden men egentligen utan att veta när ägglossning eller mens beräknas komma. Detta blir tredje försöket till första barnet.

I december fick vi besked om MA, skulle vara i V 11 men hjärtat slutade slå i v 7 :( efter det blev jag relativt snabbt gravid igen i februari. På KUB misstänkte BM att det var något fel på fostret och fick tid till MKP. Testet visade kromosomavvikelse och vi fick avbryta i v 16. Det var den 2/6. Så lite mer än en vecka har gått.

Blöder fortfarande men väldigt lite så vi bara väntar på att detta ska sluta och att vi kan börja försöka igen.

• Humlisen17

[quote=81183890][quote-nick]Hallonglass91 skrev 2021-06-12 13:46:46 följande:[/quote-nick]Beklagar verkligen, så tråkigt! Hoppas att du ska komma tillbaka fort med ÄL osv men samtidigt att du hinner bearbeta det lite. Var också med om ett MA nu i mars. Hoppas du får ÄL nu i juli :)

Tack. Vi har varit rätt knäckta sedan vi fick beskedet i v 13 om att det misstänkte avvikelsen. När vi sedan fick det bekräftat så fick vi vänta ca 1,5 vecka på ledig tid, så vi har haft tid att bearbeta detta och känner oss redo att försöka så fort kroppen vill det igen. Skulle det inte bli nu så blir vi inte heller besvikna. Det som varit värst nu efteråt är ju hormonerna som fortfarande sitter kvar och jag har varit så känslig mot allting. Det kommer ju avta med tiden och kroppen har en fantastisk förmåga att ställa om relativt snabbt har jag fått uppleva efter både MA och avbrytandet.

Svar på tråden BIM JULI