Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Är ni nöjda med planlösningen på er bostad?

Jag äääääääääääälskar planlösningen på det här stället. Nästan helt perfekt. Skulle jag ändra något är det nog att vrida på badrummet, för som det är nu så är badrummet mitt emot ytterdörren. Känns faktiskt inte helt bekvämt. Dessutom så går innerdörren och badrumsdörren omlott så det gäller att inte få till konstiga vinklar där. Men annars är jag mycket nöjd. 

-Are you the prey? -No, we are the hunters!
  • Aniiee
    riboflavin skrev 2021-06-05 20:37:16 följande:

Ja, den är nästan perfekt. Vi har en ganska liten tvåa som dock känns superrymlig, har massor med förvaring och stort badrum. Jag hade önskat att hallen var lite större. Med 3 hundar är det svårt att få plats att torka tassar etc. utan att de kliver in på trägolvet. Balkongen går ju inte av för hackor heller.

Om du har en tvåa, varför har du lå lagt in en planlösnnig för en etta?

Eller:; Varför är alla så djävla lurade vad gäller planlösningar nuförtiden?
  • Aniiee
    Hyllemor skrev 2021-06-06 01:03:43 följande:
    Hahaha! Jag garvade rakt ut när jag läste din kommentar! Helt klockren! (Förlåt, Ribovlavin...) Den kommentaren var inte väntad här.
    Jag kanske är lite gammaldags av mig, men jag anser ju att eftersom vi i sverige räknar kök och badrum och hallar separat från antalet rum så är man lurad om det inte finns X dörrar/dörräppningar.
  • Aniiee
    Hyllemor skrev 2021-06-06 01:03:43 följande:
    Hahaha! Jag garvade rakt ut när jag läste din kommentar! Helt klockren! (Förlåt, Ribovlavin...) Den kommentaren var inte väntad här.
    Jag kanske är lite gammaldags av mig, men jag anser ju att eftersom vi i sverige räknar kök och badrum och hallar separat från antalet rum så är man lurad om det inte finns X dörrar/dörräppningar.
Svar på tråden Är ni nöjda med planlösningen på er bostad?