KKarate skrev 2021-06-06 16:41:51 följande:
Kemiska obalanser i hjärnan är inte att leka med. Du skulle behöva stöd av flera olika insatser och då är jag ganska mycket emot både slentrianmässigt användande av SSRI och ECT. Detta förstör mer än det bygger upp. Utan du borde jobba med ditt ego på ett väldigt djupt och andligt sätt, i kombination med B3-vitamin-behandlingar är väl det jag skulle tro var bäst. Men jag känner dig inte kan egentligen inte uttala mig om din situation, men det kan ju ingen här. Förstår att den är otroligt jobbig, men ditt andra barn är inte till last och pappans linje om att inte lämna bort dottern är det bästa, oavsett om du själv känner att det inte var rätt. Måste vara en ansträngande tid för hela er familj. Kanske kan ni fundera ut något tillsammans, kanske du behöver massivt med ensamtid för att bli återställd? Skulle pappan klara av det med barnen? Läka dig själv så att säga.
Ja ECT vill jag verkligen inte göra igen men ngt är fel; då jag bara blir mer och mer hypad
mediciner hjälper inte nu ens längre vad det verkar
ja pappan vill behålla henne, vilket jag önskar vore annorlunda
önskar jag hade skaffat henne själv så jag fått bestämma, som ngn skrev tidigare att hon hade fått ett till barn men efter 6 mån så valde hon att lämna bort hen då hon inte klarade av det, så finns uppenbarligen andra.
Ja jag kan inte ta hand om barnen alls, pappan har haft dom själv sen oktober
han klarar av det ?galant? är vad han säger själv, så kan vara trygg med det om ens det att jag känner sådan sorg för hur det blivit.