Anonym (Johanna) skrev 2021-06-03 17:14:55 följande:
Fast det räcker med ett enda ligg för att bli kär om vi pratar om en kontakt som hittats just för ändamålet och mna lärt känna varandra lite lagom mycket för att faktiskt kunna ligga med varandra. Och det är ganska vanligt att bli kär i den man drar hem från krogen som ons så man ju ändå byggt upp en stämning och attraktion under kvällen som oftast sitter kvar efter man haft sitt sex. Tittar man rent allmänt på otrohetsaffärer är det ju väldigt klassiskt och vanligt att kvinnan blir kär i den gifta mannen redan innan hon ens legat med honom.
Jag håller med din sista mening, jag tror att man kan bli kär utan att ligga med en person så sexet i sig behöver inte betyda att man med automatik blir kär i personen. Jag tänker att man kan tända till på annat, kroppen, utstrålning, etc. men att man inte klickar i övrigt. Är det bara sex kan man väl ta att det finns mindre smickrande sidor hos någon men för att man ska falla så krävs att fler byggstenar läggs till pusslet. En vacker man, eller kvinna för den delen vore väl ett trevligt ligg men går det inte föra en konversation så skulle jag inte gå ner på knä och fria!