Handskas med avundsjuka människor
Hej allihopa. Jag ska försöka förklara mig kortfattat. Det har hänt något riktigt riktigt tokigt som jag inte varit med om tidigare på denna nivå.
Jag har lite umgängen överallt och ganska många kompiskretsar som jag har alltid respekterat mig och varit snälla mot mig och jag har haft stor respekt för dem och behandlat dem väldigt bra.
Jag vill inte sitta här och massera mitt ego: Men av någon konstig anledning har alla börjat hata mig efter jag skaffat en bättre kropp och ett bättre jobb. Jag var ganska deprimerad innan och drack en hel del så de gick inte så bra för mig innan.
Problemet är just nu alla mina vänner verkar inte ta det här så bra vilket jag tycker är helt sjukt. Jag trodde dem skulle vara glada för mig och uppmuntra mig och gratta mig efter dem vet om min depression och mitt drickande. Men endast mina tjejkompisar är de ända som sagt något om min förändring med uppmuntrade ord.
Hur kommer det säg att alla mina "vänner" (snubbarna) Bara beter sig sjukt illa mot mig nu. Nu har många vänner uppmanat till att slåss mot mig från ingenstans alltså jag förstår verkligen inte. Många har kallat mig luffare, bara hittar på massa saker som att såra mig. Typ säga, tja ska du med oss ut i helgen? Jag svarar ja på de. Sen svarar ingen av dem i helgen. Jag skriver nästa dag varför dem inte svarade. då svarar dem bara med en smile gubbe.
Wow alltså är de verkligen så folk ser på framgång hos människor. Att dem beter sig som riktiga huggormar. Är verkligen alla människor så att dem hatar framgång så mycket? Jag trodde dessa var mina vänner som jag känt hela livet. Hur kan man inte vara glad för någons framgång. Är de inga människor som blir inspirerade längre, finns de bara avundsjuka kvar hos människor?
Tror ni dessa människor kommer att ändra sig? Ska jag sluta höra av mig till dem? Hur sjukt är de inte att många från olika kretsar har börjat hata mig. Innan när jag mådde dåligt kändes de som att alla var min vän och brydde sig om mig pratade med mig och var alltid med mig.