• Anonym (XXX)

Se porrfilm tillsammans med partnern..

Brukar ni kolla på porrfilm tillsammans i ert förhållande? Skulle du vilja kolla tillsammans med din partner och i så fall varför varför inte?

Om ni kollar tillsammans, vem väljer film eller vilken genrer håller ni er till?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Se porrfilm tillsammans med partnern..
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (JP) skrev 2021-05-30 11:06:32 följande:

Mutual masturbation kanske? Jag ser mest amatörporr och då brukar det variera med att de antingen smeker / runkar varandra eller att de onanerar bredvid varandra. Kanske kan funka för er båda?

Tack för tips, ska kika någon dag haha
  • Anonym (P)

Har hänt någon gång att jag och min fru tittat på porr. Hon säger att hon inte gillar det men likväl har hon blivit totalt sjöblöt dom gånger vi gjort det. Förstår inte vitsen med att inte erkänna att hon uppskattar det.

• Mr K69
    Anonym (P) skrev 2021-05-30 14:26:30 följande:

Har hänt någon gång att jag och min fru tittat på porr. Hon säger att hon inte gillar det men likväl har hon blivit totalt sjöblöt dom gånger vi gjort det. Förstår inte vitsen med att inte erkänna att hon uppskattar det.

Strunta i varför och gilla läget sas...
  • Anonym (Händer)

Är kvinna tillsammans med en man. Det händer att vi ser porr ihop. Brukar se på soloscener med snygga tjejer. Det gillar vi bägge, förutsatt att det inte är för snygga tjej då kan jag bli lite svartsjuk om vi tittar ihop

• Anonym (M)

Nej jag har ingen större lust att titta tillsammans och det har hon heller inte alls. Att bli upphetsad av porr och använda det vid onani på egen hand är för mig en helt annan sak, är man två däremot föredrar jag alla gånger att fokus ligger helt på partnern.

• KimLinnefeldt
    Anonym (M) skrev 2021-05-30 15:35:21 följande:

Nej jag har ingen större lust att titta tillsammans och det har hon heller inte alls. Att bli upphetsad av porr och använda det vid onani på egen hand är för mig en helt annan sak, är man två däremot föredrar jag alla gånger att fokus ligger helt på partnern.

Ja, det kan kännas lite splittrat och förvirrande att inte veta om jag ska fokusera på min kvinna eller på teverutan. Kanske ska man först titta en stund, bara smeka lite försiktigt, och sen stänga av.

Vilken rutin har ni som kollar porr tillsammans?
  • Bingen
    Guldnovan skrev 2021-05-31 15:28:49 följande:

Gärna. Tittar nu som singel.

Same here, tittar nu som singel. Hade ett ex tidigare i livet o vi tittade tillsammans...jätte trevligt o jävligt hett
  • Man 78
    Guldnovan skrev 2021-05-31 15:28:49 följande:

Gärna. Tittar nu som singel.

Vad gillar du att se?
Svar på tråden Se porrfilm tillsammans med partnern..