• Bella87

Hur var ert missfall i vecka 5?

Mitt började med spotting i 2-3 dagar och sen som riklig mens med stora klumpar i två dagar. Gjorde inte särskilt ont. Blödningen stannade i 3 dagar och mina gravtest visade plus. Började sen blöda igen som en sparsam mens i tre dagar och åkte till gyn som konstaterade att det inte fanns något där. Fick göra hcg-prov som visade 22 första gången och 15, 2 dagar senare.

Det var ett tidigt missfall men segdraget.

• Bella87
    Ericky skrev 2021-05-28 08:45:34 följande:

Det låter ju inte helt olikt mitt då. Har precis tagit ett digitalt test som borde visat 2-3 nu, men det visar ff bara 1-2 då det hoppet är ute. Hoppas bara att kroppen kan ta hand om det själv nu. Känns som att jag borde blöda lite mer, men det kanske kommer. Tack för att du tog dig tid att svara <3

Exakt, mitt digitala stannade på 1-2 och stickorna visade svagt plus och ökade inte. Många säger att cb digital behöver mycket hcg för att ge utslag men hah fick gravid 1-2 när hcg var 22. Vid hcg 15 var det negativt. Så man blir verkligen förvirrad men dagens graviditetstest är superkänsliga.

Hoppas allr ordnar upp sig för dig!

Kan bara berätta att jag är gravid igen och mina plus är superstarka. Det känns lugnande.
Svar på tråden Hur var ert missfall i vecka 5?