Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Hur döljer man sin aktivitet på fb?

Vad skulle hända om du blockade henne då eftersom du säger att du inte vågar? Jag har blockat jättemånga på F.B. Och enbart de jag är vänner med ser mina inlägg- ingen annan.

• Jag är bara jag
    Aredhel skrev 2021-05-22 22:27:17 följande:

Använder inte facebook så mycket för egna inlägg. Mest för att tagga personer i roliga inlägg/bilder och vill inte att hon ska se det. Lite känsligt att ta bort henne kanske då vi varit vänner hela livet men inte längre. 

Finns det något sett att dölja all sin aktivitet på facebook för specifika personer förutom att ta bort personen? Hon är en person som gillar att snoka.

Om ni inte är vänner på F.B kan du göra så att bara dina vänner ser dina inlägg. Då ser ingen annan.
  • Jag är bara jag
    Aredhel skrev 2021-05-22 22:33:27 följande:
    Hm, vill bara inte göra det till en stor sak om du förstår men samtidigt vill jag inte se henne på mina sociala medier då vi inte är vänner längre. Vi bråkade inte utan jag har bara försökt få det att rinna ut i sanden då jag känt att hon gör mer skada än nytta i mitt liv. Och jag har aldrig känt mig så fri som jag gör nu, utan henne. Låter hemsk men vissa kompisrelationer är bara giftiga. 
    Full förståelse att du tycker som du gör. Men att blocka henne på F.B betyder ju i praktiken ingenting om ni ändå inte har kontakt irl. Möjligen, möjligen om man drar till med nåt att nån annan av era gemensamma bekanta kommer på att hon är blockad och därmed blockar dig tillbaks för hon tar hennes parti, men då var ju det ingen äkta vän heller.
Svar på tråden Hur döljer man sin aktivitet på fb?