Jaybeee skrev 2021-05-26 09:40:56 följande:
quote=81142542][quote-nick]Anonym (FM) skrev 2021-05-22 15:21:40 följande:[/quote-nick]Jag förstår vad det är du går igenom till och tror att jag håller på att få mitt andra missfall nu faktiskt. Alla symptom har avtagit och jag har en tilltagande mensvärk. Väntar bara på att det ska börja blöda nu...Jag orkar fan inte längre alltså.
I 10 månader har vi kämpat för att bli gravida och nu när jag äntligen blev det så blir det ett missfall..Så jag vet hur jävla arg, bitter och förstörd du känner dig. Att man inte orkar träffa någon utan bara vill stänga in sig. Att man inte vill se en enda jävla barnvagn till. Jag har tyvärr inga bra råd att ge, skulle själv behöva råd. Men du är i alla fall inte ensam!
Hur går det för dig? Jag hoppas pyret vill hålla sig kvar där inne! Förstår dock precis hur du känner. Efter tidigare missfall så blir man direkt orolig när symptom försvinner eller om man börjar känna lite värk. Så otroligt jobbigt!
[/quote]
Jag har som tur är inte fått missfall än, men är orolig över ma nu istället :( Jag har ingen molvärk överhuvudtaget, ingenting. Eftersom jag har fått missfall tidigare och att det tog oss 10 mån att bli gravida den här gången så håller man nästan andan nu. Vi gjorde som jag skrev till dig också en utredning som visade att allt såg bra ut hos både mig och sambon, men ändå tog det så lång tid att bli gravid. Jag hade många äggblåsor och ett bra amh-värde, men de värdena säger ju ingenting om äggkvaliteten som ju blir sämre med åldern.