• Anonym (Symtom)

Graviditetssymtom?

Tänkte kolla hur vanligt det egentligen är med tidiga graviditetssymtom :) Jag vet att det här egentligen är fel forum, men eftersom man inte kan göra omröstningar i känsliga rummet så...

Kommentera gärna vilka symtom du har/hade; vilka symtom du nojar över att du inte har; vilka symtom du tycker är jobbigast... osv :) Har du flera barn som du upplevt olika med så kommentera gärna det också.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Graviditetssymtom?
  • Anonym (Tidigttt)
    Anonym (Symtom) skrev 2021-05-22 21:31:24 följande:

Oj! till och med innan? Var det illamående då eller?

Nej men jag var varm och hade ont i brösten på ett sätt jag inte brukar ha. Första gången var jag så varm att det kändes som jag kokade inombords, vaknade till och med av det. Den gången var det 11 dagar efter beräknad ägglossning. Dagarna innan hade jag också svårt att sova och låg vaken flera timmar.
  • Anonym (Tidigt här också)

Ömma bröst i samband med att jag plussade på äl-dagen

• Anonym (Tidigttt)
    Anonym (Tidigt här också) skrev 2021-05-23 12:20:36 följande:

Hoppas du menar bim-dagen :D
  • Anonym (Tidigt här också)
    Anonym (Tidigttt) skrev 2021-05-23 13:16:02 följande:

Hoppas du menar bim-dagen :D

Haha ja jag skrev fel, skyller på graviditeten ;) Bim-dagen skulle det stå :)
  • Anonym (Tidigttt)
    Anonym (Tidigt här också) skrev 2021-05-23 13:54:52 följande:

Haha, hade nog varit rekord annars :D
  • Anonym (Symtom)
    Anonym (Tidigttt) skrev 2021-05-23 10:27:23 följande:
    Nej men jag var varm och hade ont i brösten på ett sätt jag inte brukar ha. Första gången var jag så varm att det kändes som jag kokade inombords, vaknade till och med av det. Den gången var det 11 dagar efter beräknad ägglossning. Dagarna innan hade jag också svårt att sova och låg vaken flera timmar.
    Varm? Det var ett intressant symtom - det har jag aldrig hört innan. Ja, inte att jag inte tror dig alltså, bara att det var intressant att höra om ett symtom jag inte hört tidigare :)
  • Anonym (Symtom)
    Anonym (Tidigt här också) skrev 2021-05-23 12:20:36 följande:

Anonym (Tidigt här också) skrev 2021-05-23 13:54:52 följande:
    :)

• Holy93

Beror på hur man ser det, hade symptom i vecka 4-5 (sura uppstötningar) men det är ju inget tydligt symptom. Ömma bröst och illamående från ca vecka 7.

• Anonym (Tidigttt)
    Anonym (Symtom) skrev 2021-05-23 18:02:56 följande:

Varm? Det var ett intressant symtom - det har jag aldrig hört innan. Ja, inte att jag inte tror dig alltså, bara att det var intressant att höra om ett symtom jag inte hört tidigare :)

Jaså! Jag har läst om många som haft det som symptom. :)
  • Anonym (Symtom)
    Holy93 skrev 2021-05-23 18:06:11 följande:

Beror på hur man ser det, hade symptom i vecka 4-5 (sura uppstötningar) men det är ju inget tydligt symptom. Ömma bröst och illamående från ca vecka 7.

Nä, det där är ju alltid svårt - ömma bröst och illamående är ju tydliga symtom, men andra saker som sura uppstötningar, sömnsvårigheter, att det drar i magen osv osv är ju sånt man kan ha även utan att vara gravid.
Svar på tråden Graviditetssymtom?