BF Februari 2022
Hej alla!
Hoppar gärna in här. Kort om mig o min historia:
Plussade för en månad sen. Hade då inte använt preventivmedel på 6 mån, inga ägglossningstest eller direkt koll på dagar, utan vi hoppades det skulle komma när det ville sig :) Då mina annars påtagliga PMS besvär uteblev och mensen blev 3 dagar sen fick jag mina aningar, 3+ på digitalt <3 BF just nu 23/2.
Är 29år, har ett barn som snart är 7år sen tidigare, så blir andra barnet om allt går som det ska :) Nuvarande sambons första.
Haft 2 missfall, men var längesen då det var före jag fick första barnet. Hoppas på första gången gillt denna gång!
Har inskrivningssamtal nu på måndag (första dagen efter semester också). Annars har jag dragits med illamående/kräkningar, trötthet och ömma bröst redan sen plusset.
Tur jag jobbar hemma, före semestern var jag nog orolig att behöva kräkas i teamsmöte eller telefonsamtal, varit nära några gånger?.
Jo, för 2-3 veckor sen när jag ringde för att boka tid för inskrivningssamtal så fick jag dagen efter fara och ta blodprov för sköldkörteln, det minns jag aldrig att jag gjorde någon av gångerna sist. När får man svar på det provet, är det på inskrivningssamtalet? :)
Ja jag fick mina resultat på inskrivningen. Tror vissa kan se dem själva innan på 1177.se men det kunde inte jag förrän efter samtalet. Hade dock lite avvikande värden så vet inte om de medvetet la ut dem efteråt för att man inte ska bli orolig.