ElleJoy skrev 2021-06-25 05:35:31 följande:
Lite roliga nyheter! Var på ultraljud igår och den lille mätte 7+6 och ett starkt hjärtslag. Känns så kul efter mina senaste missfall! Hoppas att det här går vägen. Har börjat må väldigt illa och är så trött.. funderar på att testa tillskott av vitamin B6. Någon som har hört om det eller har egen erfarenhet?
Så fina nyheter! Har ej provat B6, och barnmorskan nämnde inget om det när jag var där, men har sett att den del tar det.
Lita89 skrev 2021-06-26 11:12:58 följande:
Glad midsommar hörni!
Hur mår ni? Min första graviditet var jag typ ett helgon, superharmonisk och luuuuugn. This time not so much haha. Lättirriterad och tjuter för minsta lilla. Så tröttsamt och jobbigt (tycker synd om maken). Någon mer som är ett hormonellt vrak??
Glad midsommar!
Här är det rätt okej, har lite småsymptom (svårt att äta, känner mig svullen osv.) och är trött, men inte påverkad i humöret, som tur är.
Jag ska på ultraljud på fredag, och är väldigt nervös för det, samtidigt som jag är förväntansfull. Men oroar mig för att jag kommer att få en stor besvikelse och att något ska vara helt fel.