BF Februari 2022
Jag hoppar väl in här med skräckblandad förtjusning ???????? vi hade väl inte tänkt oss syskon riktigt än, men barn planerar man visst inte? bf mellan 29/1-5/2, gick över 11 dagar med första barnet så räknar med att gå över igen :)
Jag hoppar väl in här med skräckblandad förtjusning ???????? vi hade väl inte tänkt oss syskon riktigt än, men barn planerar man visst inte? bf mellan 29/1-5/2, gick över 11 dagar med första barnet så räknar med att gå över igen :)
Tog mitt första CB test idag BIM-dagen till ära, har tidigare bara testat med billiga stickor. Resultatet var tveklöst positivt trots att jag tog det mitt på dagen och efter flera stora glas vatten. Blir nästan nojig att det ska vara två där inne, eller det skulle väl också vara härligt... men hehe
Hej ????
Plussade på digitalt redan i söndags, då enbart på äl+9. Har 3 graviditeter sedan tidigare och har plussat tidigt med alla. Dock ?bara? 2 barn då senaste graviditeten slutade i MA
Jag har två tjejer på 5 & 6år, och jag och min man (pappan till alla barn) har försökt på ett syskon i 1,5år. Jag plussade efter 10mån men i v.8 upptäcktes att det ej fanns hjärtslag. Jag gick gå igenom 3 cytotec behandlingar innan allting var ute och det tog totalt 3mån. Blev ?färdig? med missfallet i slutet på januari, och fick nu vårat plus 5mån senare.
Mitt bf är enligt appen 4/2.
Ska bli skönt att få följas åt i detta. Jag har en väldigt bra magkänsla denna gång iaf <3
Jag är 32år och min man 36år.
Kikar in här jag också! Bf 3e feb med 3e barnet som tog sig på 3e försöket. Hoppas bara på att det inte är tre stycken där inne haha!!
Någon mer som fortsätter testa fast att ni plussat? Vet att det är heltokigt men jag testar tills testlinjen är starkare än kontrollstrecket och jag får 3+ på digitala. Haft många missfall tidigare och då har jag haft svaga test eller test som inte ökat i styrka.. Vet att det inte är någon garanti osv. Men det här känns bra för att vara äl +13 <3
Noll symtom än så länge dock.
Bara jag som redan har symtom sedan nån dag tillbaka? Har bim idag egentligen. Mår som en riktigt jäkla bakfylla och är yrslig/illamående och kallsvettas titt som tätt. Idag är det värre än igår..
Tack!! 14 månader! Så pirrigt, hur ska det gå med två små osv :). Väntar du första?
Idag har jag ringt mvc för inskrivning! Allt blev så verkligt plötsligt :)) såklart kom en liten blödning idag bara för det.. blödde i förra grav också så är inte jätteorolig men kul känns det ju inte.
Har ni andra bokat tid för inskrivning?
Är det någon mer än jag som får enormt svullen mage på eftermiddagarna? På morgonen är allt fine, men på eftermiddagen ser jag ut att vara i vecka 20.
Jepp, sjukt svullen framåt eftermiddagen/kvällen! Var inte alls så svullen i början av förra graviditeten men det är ju bara ett år sedan jag var gravid så det spelar väl in kanske.
Hej hej!
Jag plussade i tisdags och är beräknad till 2 februari enligt min app, är idag i vecka 4+3 :)
Det är vårt första barn som är väldigt efterlängtat. Varit ofrivilligt barnlösa i 1,5 år innan vi plussade men som tyvärr slutade i MA i februari i år. Men på första ägglossningen tog det sig och jag är gravid igen. Så hoppas den lilla vill stanna i magen nu <3
Idag hängde första spyan i luften men jag lyckades avstyra den i sista sekund. Stormade in i badrummet med tilltagande salivutsöndring men det gick att svälja bort.
Usch, är så rädd att det ska bli lika illa som med dottern då jag spydde i 9 månader och låg inlagd med dropp i flera vändor. Men det är bara bita ihop och fokusera på utfallet.
Hur går det för er andra?
Törs knappt skriva det för det känns så overkligt, men vi plussade idag! Fått svaga streck på olika stickor, men ett klart "gravid" på ett digitalt. Enligt natural cykles ska BF vara 12 februari. Hänger väldigt gärna med i den här gruppen!
Måste fråga er andra: hur mörkar man en graviditet så här i början? Juni och juli var ju två riktigt dåliga månader att ha som första veckor och speciellt nu när restriktionerna börjar lättas :)
Hej allihopa! Och grattis till alla gravida :)
Jag är gärna med i den här tråden! Jag har varit aktiv i BIM juni tråden och plussade svagt i tisdags. BF beräknat till 12/2 :)
Jag hänger på här :) plussade idag, BIM på fredag och BF 10/2.