Inlägg från: Smimix |Visa alla inlägg
  • Smimix

BF Februari 2022

Kikar in här jag också! Bf 3e feb med 3e barnet som tog sig på 3e försöket. Hoppas bara på att det inte är tre stycken där inne haha!!

• Smimix
    JooCee skrev 2021-05-27 22:38:55 följande:

Haha, håller tummarna för att du ska slippa trillingar. Grattis! Hur gamla är de andra barnen?

Haha tack! De två andra är åtta år och snart ett år :) och du hade två stora barn väl?
  • Smimix
    Lita89 skrev 2021-05-28 14:06:22 följande:

Idag har jag ringt mvc för inskrivning! Allt blev så verkligt plötsligt :)) såklart kom en liten blödning idag bara för det.. blödde i förra grav också så är inte jätteorolig men kul känns det ju inte.

Har ni andra bokat tid för inskrivning?

Inte än men funderar på att ringa nästa vecka, tänker som JooCee att semestrar ju kommer upp snart och jag bor i en liten stad där de förra året inte ens hade en ordinarie bm på plats under flera veckor...
  • Smimix
    JooCee skrev 2021-05-29 08:25:20 följande:

Är det någon mer än jag som får enormt svullen mage på eftermiddagarna? På morgonen är allt fine, men på eftermiddagen ser jag ut att vara i vecka 20.

Jepp, sjukt svullen framåt eftermiddagen/kvällen! Var inte alls så svullen i början av förra graviditeten men det är ju bara ett år sedan jag var gravid så det spelar väl in kanske.
  • Smimix
    Lunne skrev 2021-06-16 22:34:03 följande:

Skulle några vara intresserade av att vara med i en dold BF Februari 2022-grupp på Facebook?

Jag vet att det redan finns grupper som är sökbara, men de tenderar att bli så stora. När jag väntade blivande storebror skapade vi en mindre, dold, grupp från en Familjeliv-tråd, och det var perfekt att kunna följas åt med så få att man kände igen alla som skrev :)

Jag är gärna med :)
  • Smimix
    Lunne skrev 2021-06-18 10:36:11 följande:

Jag skapar en dold grupp :)

Eftersom den är dold så kan ni inte söka upp den, utan skicka den mailadress ni har på FB till mig i PM, så lägger jag till er :)

Din profil är privat så det går inte att skicka pm tyvärr?
  • Smimix
    Lunne skrev 2021-06-21 15:13:13 följande:
    Nu är det en person som har lyckats skicka pm till mig om gruppen, så testa gärna igen om det var någon det inte fungerade för.
    Fungerar fortfarande inte för mig :/ Har testat både från mobil och dator och har gått in på andra användares sidor för att dubbelkolla så att det inte är samma sak där men där ser jag deras profil. Kan du testa att skicka ett pm till mig kanske??
  • Smimix
    Vickilina skrev 2021-06-24 11:50:10 följande:

Har inte fått kontakt med Lunne efter att jag skickade meddelande till henne här.

Är det många andra som lyckats bli medlemmar i gruppen? eller finns det intresse för att jag skapar en ny och så får vi se vad som händer med den gruppen Lunne skapade?

Har inte heller fått kontakt med henne, så är inte med i den gruppen. Hojta om du skapar en grupp, isf är jag gärna med!
Svar på tråden BF Februari 2022