BF Februari 2022
Kikar in här jag också! Bf 3e feb med 3e barnet som tog sig på 3e försöket. Hoppas bara på att det inte är tre stycken där inne haha!!
Kikar in här jag också! Bf 3e feb med 3e barnet som tog sig på 3e försöket. Hoppas bara på att det inte är tre stycken där inne haha!!
Haha, håller tummarna för att du ska slippa trillingar. Grattis! Hur gamla är de andra barnen?
Idag har jag ringt mvc för inskrivning! Allt blev så verkligt plötsligt :)) såklart kom en liten blödning idag bara för det.. blödde i förra grav också så är inte jätteorolig men kul känns det ju inte.
Har ni andra bokat tid för inskrivning?
Är det någon mer än jag som får enormt svullen mage på eftermiddagarna? På morgonen är allt fine, men på eftermiddagen ser jag ut att vara i vecka 20.
Skulle några vara intresserade av att vara med i en dold BF Februari 2022-grupp på Facebook?
Jag vet att det redan finns grupper som är sökbara, men de tenderar att bli så stora. När jag väntade blivande storebror skapade vi en mindre, dold, grupp från en Familjeliv-tråd, och det var perfekt att kunna följas åt med så få att man kände igen alla som skrev :)
Jag skapar en dold grupp :)
Eftersom den är dold så kan ni inte söka upp den, utan skicka den mailadress ni har på FB till mig i PM, så lägger jag till er :)
Har inte fått kontakt med Lunne efter att jag skickade meddelande till henne här.
Är det många andra som lyckats bli medlemmar i gruppen? eller finns det intresse för att jag skapar en ny och så får vi se vad som händer med den gruppen Lunne skapade?