Inlägg från: sandra29 |Visa alla inlägg
  • sandra29

Synliga blodådror under ögonbrynen på 4 månaders?

Upptäckte idag att min 4 månaders har synliga blodådror under ögonbrynen.

Är detta normalt?

Körde på en liten guppig väg med vagnen och efter det upptäckte jag detta.

Undrar om det kan ha ett samband?

• Svar på tråden Synliga blodådror under ögonbrynen på 4 månaders?
  • sandra29
    Lilant skrev 2021-05-20 12:09:45 följande:

Snälla sluta leta fel nu, vi alla förstår att du har det jobbigt som ny separerad med två barn men att ha blodåror under ögonbrynen är ju normalt... du skulle väll söka hjälp kom du ju fram till i ett av dina andra inlägg

Tack för dom vänliga orden
  • sandra29
    GreenEyes900 skrev 2021-05-21 09:40:29 följande:

Vill kanske inte låta lika hård i tonen som ovanstående som svarat men hen har en poäng. Du har ju startat otaliga trådar om ditt barns utveckling mm. Om du på riktigt är såhär orolig, och inte bara trollar, så behöver du verkligen få hjälp. Snälla prata med din BVC? Har du berättat för NÅGON alls hur du har det?

Jag mår bra nu och allt har löst sig med min pojkvän.

Det var faktiskt min pojkvän som upptäckte detta och ville att jag skulle kolla här.

Men det kanske va fel?
  • sandra29
    Lilant skrev 2021-05-21 12:19:15 följande:

Ni behöver söka stöd i föräldraskapet hos bvc, inte normalt att bryta upp å bli ihop å sen sitta på familjeliv och noja över allt. Stackars barn hoppas dom inte märker hur dåligt ni mår/har det. Är själv ung men ni låter som att ni är 17

Jag mår inte dåligt. Jag ställde en fråga. Allt funkar jättebra nu när vi är tillsammans. Han bara undrade om det skulle va så.
  • sandra29

Men ni slipper mig nu!!

Så kan ni börja skriva elaka kommentarer till någon annan. Jag tolererar inte sånt.

• sandra29

Men ni slipper mig nu!!

Så kan ni börja skriva elaka kommentarer till någon annan. Jag tolererar inte sånt.

Svar på tråden Synliga blodådror under ögonbrynen på 4 månaders?